Foto bij 2.9

Amy Fleming.

Als Spartan weer in zijn stal staat, draai ik me om en loop de stal uit. De jongens zitten nog steeds op het hek met elkaar te praten. " Moeten jullie niet wat doen ? " Vraag ik hen grijnzend. Zuchtend kijken ze me aan, waardoor ik even grijns. " Laat die Ty wat doen. " Hoor ik Zayn mompelen. " Moet jij nodig zeggen, meneertje ijdel. " Geef ik als weerwoord en loop naar Ty toe, die staat te roken. " Hier niet roken. " Snauw ik boos, waarna ik zijn sigaret uit zijn hand trek, op de grond gooi en erop ga staan, waardoor die uit gaat. Hij kijkt me woedend aan, maar ik blijf hem rustig aan kijken. " Ga die hooibalen maar op de hooizolder leggen. " Zeg ik hem, waarna ik me omdraai en naar de jongens loop. " Stallen uitmesten dan maar ? " Ze halen hun schouders op en lopen met me mee naar de stallen. Ze gaan gelijk bezig, waarna ik de paarden ga poetsen. Ik pak verschillende borstels en begin alle paarden stuk voor stuk te borstelen, schoon te maken, hoeven uit krabben en doe de winterdekens terug bij hen om. Ik zet alle paarden stuk voor stuk in hun stal, en zie de jongens nog hard bezig met sommige stallen uit mesten. " Lukt het ? " Ze knikken allemaal en stoppen even met waar ze mee bezig waren. " Je hoeft het niet zo snel te doen hoor. " Zeg ik, terwijl ik ze even stuk voor stuk aan kijk. Ze gaan langzamerhand weer aan het werk, terwijl ik nog even naar het kantoor van Lou ga. Ze is er niet. Ik loop naar het prikbord toe en zie allemaal kranten artikelen en foto's hangen, allemaal van mama. Met een grote glimlach op mijn gezicht bekijk ik de foto's. Allemaal van verschillende paarden, verschillende stukjes over haar en haar 'magische krachten.' Zoals sommige mensen het noemen. Ik schud mijn hoofd en loop de stal weer uit. Ik pak een hooivork erbij en help de jongens, zodat ze niet alles hoeven te doen, terwijl ze ook met z'n vijven zijn. Ik begin al het hooi te verspreiden over de stallen en neurie zachtjes, terwijl ik naar de druk pratende jongens luister..

Als alles klaar is loop ik naar de keuken om wat drinken te pakken. Net precies als ik wil gaan zitten gaat de deur open en gehijg vult mijn oren. Harry, Louis, Niall, Zayn en Liam komen hijgend de keuken binnen en pakken allemaal een glas sap en ploffen op de stoelen die rond de tafel staan. " Vermoeiend ? " Vraag ik hen, en ze kijken me dood aan. Ik moet moeite om mijn lach in te houden en ga staan. Ik zet mijn glas op het aanrecht en loop dan naar buiten. Net als ik de deur heb dicht gedaan, ga ik op de veranda zitten. Zuchtend kijk ik voor me uit en hoor de deur open gaan. Mijn hoofd beweegt in die richting en ik zie Louis naar buiten komen. Hij gaat naast me zitten en trekt zijn benen op, waardoor hij zijn hoofd kan steunen op zijn knieën. Hij zucht hard, maar blijft strak voor zich uit kijken. " Vind je het hier wel leuk ? " Vraag ik voorzichtig. Ik kijk naar voren en voel een paar ogen in mijn wang prikken. Ik blijk straks naar voren kijken en hoor Louis zuchten.. " Het is gewoon.. anders. " Ik kijk hem niet begrijpend aan. " Hoe bedoel je ? " Vraag ik fluisterend, terwijl ik hem aan blijf kijken. " Hmm, hier is het zo rustig. Toen we op tour waren was het altijd druk, altijd de fans om ons heen en tjah, je weet wel denk ik. " Ik knik begrijpend en leg mijn hoofd op zijn schouder. " Maar toch is het hier leuk en gezellig. " Zegt hij met een grijns op zijn gezicht, waardoor ik in de lach schiet. " Vertel eens wat over jullie tour ? " Vraag ik blozend, maar kijk Louis aan. Hij begint te grijnzen en staat op en trekt me naar mee naar binnen. Hij zet me op een stoel en loopt naar de hal. Voetstappen komen de keuken binnen terwijl ik maar door het keuken raam heen kijk. In het raam zie ik de jongens staan, met een grote grijns op hun gezicht. Ik schud mijn hoofd en draai naar hen toe. " Nou kom op, vertel op. " Zeg ik met een grote lach op mijn gezicht, afwachtend wat hun gaan vertellen..

--
Is het nog leuk?
Reacties :'D ?

Reageer (6)

  • Maxiime

    Jeh, snel verder<3

    1 decennium geleden
  • Ashtonswife

    Love your Story
    Snel verder Love it(H)
    xxxx

    1 decennium geleden
  • AppleTree1

    love it
    snel verder

    1 decennium geleden
  • Mahomiexo

    Ja tuurlijk is het nog leuk, Love your story <3
    x

    1 decennium geleden
  • heycatnipp

    jaa is nog leuk (:
    snel verder <3

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen