Foto bij O18.

Bella Thompson.

" Hé mam. " Zeg ik wanneer ze de voordeur open doet. " Hallo, wie heb jij mee genomen ? " " Mam, dit is Niall, Niall dit is mijn moeder. " Niall gaf mijn moeder een hand en ik zag mijn moeder glimlachen. " Leuk je te ontmoeten. " Niall glimlachte en keek haar aan. " Mam is het goed als we naar boven gaan ? " " Ja is goed, ik kom zo nog wel wat langsbrengen. " Ik knikte en trok Niall mee naar boven. " Je moeder is aardig. " " Weet ik. " Glimlachte ik en plofte op mijn toen ik de kamer in was gekomen. " Leuke kamer. " Zei Niall en bekeek mijn kamer grondig. Ik grinnikte en pakte mijn mobiel. " Weetje, ik heb je nummer nog niet eens, geef hier. " Ik keek hem verbaasd aan om zijn actie en zag dat hij mijn mobiel in zijn handen had en er hard op tikte. " Alsjeblieft. " Zei hij met een grijns die ik niet helemaal vertrouwde. " Wat wil je doen, het is hier saai. " Zei ik, waarna ik me op mijn bed liet vallen. " Hmm, dat valt ook wel mee. " En ik voelde zijn vingers onder mijn oksels die me begonnen te kietelen. " AAH ! NEEE ! NIET DOEN NIALL ! " Ik gierde het uit van plezier. " HOU OP ! " Zei ik na een tijdje toen mijn buik zeer begon te doen. " Nee. " Zei hij nogsteeds met een grijns op zijn gezicht. " Please. " En ik keek hem aan en trok een pruillipje. Ik keek hem diep in zijn ogen aan en verdronk er zowat in. Die marine blauwe ogen, met een soort van glinstering erin. Hij kwam boven mij hangen en zijn hoofd kwam steeds dichter bij..

--
Kort hoofdstuk sorry :c. Ik heb gewoon echt vet lang niet geschreven, en ik heb nog steeds alle abbo's. Jullie zijn echt awesome. (: Ik zal hier vandaag proberen nog één stukje te posten, hoop ik, want ik wil graag een voorraad maken zodat ik elke dag wat kan posten en niet weer een hele tijd niks post. :c.
Reacties voor dit iniminie hoofdstukje (: ?

Reageer (2)

  • Annaxheartx

    Tuurlyk hou ik mn abo!
    Anders zou ik een top story missen!
    En please snel verder xx

    1 decennium geleden
  • heycatnipp

    tuurlijkhou ik mijn abo haha (:
    snel verder <3

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen