Foto bij 042

Enjoy!

Logan Thom Roosevelt

Mijn ogen scannen haar lichaam. Ze schenkt me een woedende blik en vertrekt uit de keuken. Meteen kijken mijn vader en Demi me verbaast aan. ‘Wat was dat?’ Vraagt mijn vader en kijkt me streng aan. Sinds ik van school ben getrapt, is mijn vader veel strenger geworden. Helemaal nadat hij van mijn moeder hoorde waarom ik van school ben gestuurd. Hij heeft de hele buurt wakker geschreeuwd toen ik van mijn moeder bij hem moest gaan wonen. ‘Niks bijzonders. Ik ken haar niet eens. Dus hoe zou ik moeten weten wie ze is.’ Geef ik eigenwijs antwoord. No way dat ik mijn vader ga vertellen dat ze het vriendinnetje van is. Dan zijn de poppen helemaal aan het dansen. Bovendien kan ik haar wel gebruiken om wraak te nemen.
Sarah komt na een half uur de keuken weer binnen gelopen en gaat naast Demi zitten. Die pakt wat te drinken voor haar en ontvangt een dankbare blik van Sarah. Ik volg elke beweging die ze maakt en ze lijkt daardoor nerveus te worden. Als Sarah haar glas neer zet, klotst meer dan de helft over de rand. Het schaamrood nestelt zich diep in haar bleke huid. Ze pakt snel een doekje en ruimt alles op. Mijn vader vertelt dat we uiteten gaan en richt zijn aandacht op mij. Ik zie nog net hoe Sarah de keuken uitvlucht en richt mijn blik op mijn vaders gezicht. ‘Jij gaat je ook nog even omkleden. Ik wil je zo niet mee hebben naar een restaurant.’ Ik rol zuchtend met mijn ogen en ga naar mijn kamer. Ik neem een vlugge douche en kleed me om. Snel fatsoeneer ik mijn haar en kijk naar de jongen in de spiegel. Mijn blik glijdt goedkeurend over mijn lichaam. Ik pak mijn laatste spullen en ga naar beneden. Ik voel mijn vaders blik over mijn lichaam branden. Vliegensvlug draai ik me naar hem om en kijk hem giftig aan. ‘Goedgekeurd?’ Komt er bot uit mijn mond. De blik in mijn vaders ogen verandert. Ik weet dat ik het bloed onder zijn nagels vandaan haal, maar ik kan niets anders dan mijn woede op hem afreageren. ‘Prima.’ Bromt hij en loopt weg.
Natuurlijk moeten we weer op een meisje wachten. Geïrriteerd tik ik met mijn voet op de grond. Eindelijk komt ze dan van de trap en ik moet toegeven ze ziet er hot uit. Opeens werkt een heel plan zich uit in mijn hoofd. Ik kan nog net een gemene grijns onderdrukken, anders had mijn vader hem zeker gezien en geweten dat ik iets van plan was. Mijn ogen glijden schaamteloos over haar lichaam. Blozend draait ze zich van me weg en beent naar buiten. Gedwongen zit ik naast haar en staar woest uit het raam. Ik had mijn vader gesmeekt of ik niet voorin mocht zitten en Demi achterin. Aangezien ik wist dat Sarah me alleen maar aan kan kijken met een blik van afkeer in haar ogen. Mijn vader had stand vast nee gezegd en ik was mokkend naast Sarah geschoven. Zo dicht mogelijk tegen het raam. Een opgeluchte zucht verlaat mijn lippen als het restaurant in zicht komt. Ik sprint de auto uit en wacht op de rest. Mijn vader werpt me een waarschuwende blik en ik rol met mijn ogen. Langzaam loop ik achter ze aan en ga snel naast Demi zitten aan het tafeltje. ‘Logan, jij gaat naast Sarah zitten.’ Mijn vaders stem klinkt streng en waarschuwend. Zuchtend plof ik naast haar neer en negeer haar voor de verdere avond.


Sorry voor het lange niet schrijven!
Ik probeer zoveel mogelijk te schrijven, maar soms heb ik gewoon geen zin en dan sucken mijn stukjes echt. Ik wil jullie alleen maar goede stukjes geven, dus dan post ik niets en dan duurt het een paar dagen.
I am so sorry!
Xx Chantal

Reageer (2)

  • ChocolateMuffin

    Nu ga ik even heel boos worden , neem dit aub niet persoonlijk op :p
    Rotmanneke als jij 1 vinger aan Sarah zet ben je dood , ik weet nog niet precies hoe ik dat ga doen maar ik zweer het je bent een jfusukzoslfjoaoaojduaolpao idioot en ik haat je !
    Zo dat is er ook even uit :p maar nu ga ik tot even de kudoknop verkrachten <3

    1 decennium geleden
  • Cliffayne

    OMFG DA MAG NIE!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen