Foto bij Why do you wanna help me out of my problems (Tom lovestory) 70

Demi pov: De volgende dag werd je redelijk laat wakker. Je zag dat het al 11 uur was en pakte een hoopje kleding mee naar de badkamer. Tom kennende zou nog aan het slapen zijn. Serieus Bill en Tom konden echt lang slapen. Dat had je echt nog nooit gehoord. Toen je klaar was met je ochtendritueel, ging je naar de kamer van Jens toe. Je klopte op zijn deur en Jens liet je binnen. jij: Jens? Jens: ja? jij: wil je mee naar de winkel? Jens: wat voor winkel? jij: de verfwinkel. Jens keek je raar aan. Jij: ik wil mijn kamer terug verven. Jens: alweer? jij: ja, ik ben dat donkerblauw beu. Jens: zuchtte even. Jens: wat gaat ma ervan vinden? jij: geen idee, maar het is mijn geld. Jens pakte de sleutels van zijn auto. Jens: kom dan gaan we ernaartoe. jij: dankje broer! En je gaf hem een knuffel. Jens: aan welke kleur had je gedacht. jij: zwart en rood. Jens: hmmm, kan wel mooi worden. jij: duh. Misschien maak ik achteraf iets in graffiti erop. Jens: dan stinkt je hele kamer. jij: dan slaap ik toch ergens anders. Jens: ik zou het beter niet doen. jij: pff, ik haat ouders. Bij de winkel aangekomen, zochten jullie de verf en rekenden dan af aan de kassa. Terug thuis gekomen, stuurde je meteen een paar berichtjes om te vragen wie er wou meehelpen. De jongens van Tokio Hotel konden niet omdat ze één of andere fotoshoot hadden. Niet veel later kwamen Andrew en Sam aan. jij: we wachten nog wel even, want dan zijn Jeffrey en Annelies er ook. Andrew: moeten jou spullen je kamer niet uit? jij: owja. En je sloeg jezelf op je hoofd. Jens: ik help wel even.

Reageer (1)

  • jumbielove

    verder gaaaaaaaaaaan

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen