25 || Louis
Omdat ik zo lieve reacties heb gekregen op mijn vorige hoofdstukje is hier het volgende, ik kon jullie toch niet laten wachten vol spanning tot 20? (: Want blijkbaar doet niet iedereen evenveel moeite #sadface, ik ben weer eens te goed voor deze wereld, just kidding (:
“Louis.” Zegt Frauke via skype. “Yes, sweetheart. What’s up?” Vroeg ik nu serieus. “Uh ..” Stotterde Frauke. “You can tell me everything.” Zei ik met een kleine glimlach. Ze gaat toch niet vertellen dat ze me niet meer moet ofzo? Nee joh, dat is echt onmogelijk toch?
“Uh okay, ik moet donderdag geopereerd worden. Sorry, dat ik het niet verteld heb maar ik wou gewoon onze leuke tijd samen niet verpesten.” Zei ze in één adem. Een opgeluchte zucht verliet mijn mond.
Frauke trok een raar gezicht, door mijn zucht denk ik. “Ik dacht dat je ging vertellen dat je iemand anders had.” Zei ik een beetje verlegen. “Nee joh, ik ga jou echt nooit never verlaten. Jij zou mij eerder verlaten hoor.” Zei Frauke, mijn mond viel open bij het laatste wat ze zei. Ik haar verlaten? NOOIT!
“Ik ga jou nooit verlaten, you are my favorite girl forever.” Zei ik om haar te troosten, maar ik meende het ook echt.
“Are you serious?” Vroeg ze een beetje onzeker. “Ik ben nog nooit zó serieus geweest, ik zweer het op mijn mama.” Zei ik met een serieuze blik. Er klonk gelach aan de andere kant van het scherm.
“Sorry, Louis dat had ik niet echt van jouw verwacht dat je het op je mama zou zweren maar het is wel super sweet.” Zei Frauke toen ze uitgelachen was. “I know, I am always sweet.” Zei ik en ik voelde hoe mijn wangen rood werden.
“You are blushing, that is so so so cute!” Riep Frauke uit, ik kon een glimlach niet onderdrukken.
“I have to go.” Zei Frauke nu met een pruillipje. “Oh.” Zei ik nu met een betrokken gezicht en moest een traantje wegpinken.
“Don’t cry baby, ik denk altijd aan jou.” “Ik ook aan jou, liefje. Love you.” Zei ik en we kusten allebei onze webcam. Dat was toch nog een gevoel van verbondenheid.
Het scherm werd zwart, dat was een teken dat de verbinding was verbroken. Wat we allebei niet wisten was dat we elkaar sneller dan verwacht zouden terug zien, in real life.
Okay, what do you think? (: reacties motiveren *hint*hint*
maar nu is mijn voorraad op en heb nog drie dagen les ;o maar dan ga ik schrijven schrijven en nog eens schrijven, ofja proberen toch (:
Reageer (5)
volgens mij gaat Louis naar Frauke als ze geoppereerd wordt ...
1 decennium geledenalee da hoop ik toch wnt da zou kei lief zijn (;
xx
next next next Love it
1 decennium geledenOEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE Hij moet naar Frauke gaan ! <3
1 decennium geledenDie laatste zin belooft wat, hihi(:
1 decennium geledenEn don't worry, ik schrijf ook altijd tijdens de les en dan krijg ik altijd veeeeel inspiratie haha.
Snel verder<33
snel verder
1 decennium geledenplzzzzzz