24|| Frauke
Oké, het is hier nu zondag tien uur in de morgen dus in Londen is het nu negen uur in de morgen. Vandaag had ik met Louis een afspraak om te skypen om elf uur Belgische tijd. Nog één uurtje voor ik hem terug zie. Er is dan wel een scherm tussen maar beter iets dan niets zeg ik altijd. Eerst even ontbijten en mij daarna toch aankleden dat ik er toch een beetje goed uitzie voor Louis. Ik mis hem echt zó hard, hopelijk hij mij ook.
ÉÉN UUR LATER
“Hup hup computertje.” Zei ik tegen mijn laptop, hij was echt een oud versleten ding en dringend aan vervanging toe. Dat wordt nog eventjes sparen. Als de laptop is opgestart klik ik meteen op skype en zie dat Louis er al is. Hij heeft blijkbaar mij aangeklikt want meteen verschijnt zijn vrolijke lach op het scherm. “Hi darling.” Zegt hij nog steeds met die super schattige lach. “Hey sweetie.” Zeg ik meteen terug en werp hem een kushandje, hij doet daarna hetzelfde terug. Het is al kwart voor twaalf zie ik op de klok, de tijd vliegt als ik met Loulou praat. We hebben nog eventjes over koetjes en kalfjes gepraat maat nu to the point, ik moest Louis iets vertellen.
kom op, als deze 2O keer is gelezen komt het volgende hoofdstuk (: *chantage*
maar dat moet toch wel lukken met 25 abbo's?
Reageer (5)
haha lieverd 'hup hup computertje' typisch iets voor jou!! <3
1 decennium geledenHij is nu al 17 x gelezen!
1 decennium geledensnel verder
x
Ik ben benieuwd wat ze te vertellen heeft aan Loutje ;O <3
1 decennium geledensnel verder kann niet wachten tot dat dit super verhaal 20 keer is gelezen
1 decennium geledenIk heb hem drie keer gelezen, telt dat ook?
1 decennium geledenEn wat moet ze Louis vertellen?? Haha dit zinnetje is echt zoo funny hea: Hup hup computertje
snel verder,
KOM OP ABO'S LEES DIT OOK FF 3X