23 || Liam
Eerst wil ik http://www.quizlet.nl/users/musicsmylife/ nog even bedanken voor haar lieve reactie op mijn vorige hoofdstuk (:
Ik was net aan het slapen toen ik mijn blackberry hoorde rinkelen. “Hallo.” Zei ik slaperig. “Hey sweetheart, it’s me Lisa.” Zei ze opgewekt. “Oh, hi darling! How are you?” Vroeg ik nu klaarwakker.
“Actually, really really good. Ik vond jou cadeautje echt su-per!” Ratelde ze. “Dat is een plezier om te horen.” Zei ik lacherig terug.
“Heb ik jou toch niet wakker gemaakt?” Vroeg ze verbaasd. “Nee, hoor het is alleen twee uur ’s nachts.” Zei ik sarcastisch. “Oh sorry, ik was gewoon zo aan het freaken door mijn super duper mooie cadeau van mij lovely boyfriend.” Zei ze nog steeds vrolijk.
“Maakt niet uit, je weet dat ik 24 op 7 voor jou paraat sta.” Zei ik, de lovely boyfriend volgens haar.
“You make my the happiest girl in the world!” “And you make me the happiest boy in the world!” Voegde ik eraan toe.
“Awh, sweetheart. Nu ga ik zeker goed dromen. Love you darling.” “Love you too, goodnight honney.” Zei ik nog voor de kiestoon weerklonk.
Nu kan ik met een gerust hart gaan slapen.
en ohmygod, ik heb gewoon freaking 25 abbo's ;o thankyou guys, i love you all (: xx
Reageer (2)
Dan mag je mij ook wel eens bedanken he lieverd door mij ben jij een verhaal gaan schrijven he <3
1 decennium geledenOmg dit verhaal is zoo cute en romantisch ^^
1 decennium geledenJuist vandaag gelezen en wow je hebt er een abo bij:)