~2
''Dankje!!'' Ik ben weer uit het zwembad en Chloe geeft de gitaar aan. ''Ik weet dat je altijd al gitaar wou kunnen spelen dus dankzij Joe kon ik dit regelen'' Zegt Chloe. ''Aaw jij ook bedankt Joe'' Zeg ik met een glimlach. Dit is echt geweldig. ''Heey'' Een jongen komt via de achterpoort de tuin in. Aaw wat ziet hij er leuk uit. ''Hey Nick'' Zegt Chloe. Dat moet vast een van Joe's broers zijn. ''Gefeliciteerd!'' Nick geeft Chloe een knuffel. ''ik had niet verwacht dat jij zou komen'' Zegt Joe tegen Nick. ''Ik had wat tijd over'' Zegt Nick grijnzend. ''Okee. Dit is trouwens Lucy'' Zegt Joe. ''Leuk, je nieuwe vriendinnetje?'' Nick kijkt Joe vragend aan. ''Haha grappig Nick, maar dit is degene met wie Chloe dit feest geeft''
''Ik ben dus Nick'' ''Ik ben Lucy, leuk je te ontmoeten'' Ik mag Nick wel. Hij lijkt wel wat rustiger dan Joe. ''En jij bent ook jarig vandaag?'' Vraagt hij. ''Ja haha'' ''Nou ehm..gefeliciteerd dan'' zegt Nick. ''Woon je ook in LA?'' vraag ik aan hem. ''Nee, ik woon nu een tijdje in New York'' ''Echt?! Wat grappig, ik woon daar ook'' Ik had niet verwacht dat Nick in New York woont. ''Dan kunnen jullie samen met het vliegtuig terug naar huis'' zegt Joe lachend. ''Dude ze zijn hier pas net, we gaan het nu niet hebben over weggaan'' Zegt Cloe. ''Ik maakte ook maar grapje chlo-chlo'' Chloe kijkt geïrriteerd naar Joe. ''Had ik je niet gezegd dat je me niet meer zo mag noemen?'' Nick schiet in de lach. ''Laten we daar maar even zitten'' Zegt Nick tegen mij terwijl hij naar een tafeltje wijst. We lopen naar het tafeltje toe en gaan zitten. ''Haha loopt het altijd zo tussen die twee?'' vraag ik. ''Laten we zeggen dat Chloe Joe's humor niet snapt'' Zegt Nick grijnzend. ''Heey'' Chloe loopt naar ons toe. ''Discussie met Joe?'' Vraagt Nick. ''Nee helemaal niet'' Zegt Chloe sarcastisch. ''Waar is hij eigenlijk?'' Vraag ik. ''In het zwembad denk ik, aan het praten met andere mensn'' Zegt Chloe. ''Gaat het strand nog door straks?'' vraagt Nick aan Chloe. Strand? ''Degenen die er heen willen kunnen gaan'' zegt ze. ''Waar is dat strand dan?'' vraag ik. ''Een eindje verderop'' Nick wijst naar achter. ''Oehw leuk''
Een tijd later zit ik aan de rand van het zwembad terwijl ik naar het water staar. Het feest is wel leuk, maar ik ken natuurlijk bijna niemand uit LA dus het is toch anders. Misschien moesten we het feest gewoon in New York geven. ''Hallooooooo'' Joe is naast me komen zitten. ''Hey, leuk feest?'' vraag ik. ''Ja hoor, ik ga zo even naar het strand'' Zegt hij. ''Maar het is 8 uur, is het water niet koud?'' vraag ik. ''Het is nooit te laat voor een strandwandeling'' Zegt hij met een glimlach. ''Oke, leuk'' Zeg ik. ''Ga je mee?'' Hij staat op en kijkt me vragend aan. ''Vooruit dan maar'' Zeg ik lachend. Joe loopt naar de achterpoort en gebaart dat ik hem moet volgen. Na een paar minuten zijn we al op het strand. ''Wauw het is hier echt mooi'' Zeg ik. ''Ja, vooral in de avond'' Zegt hij. Het is hier nogal rustig, natuurlijk omdat het al avond is. Het verbaasd me wel dat niemand van het feest hier nu is. ''Woon je hier eigenlijk in de buurt?'' Vraag ik. ''Mijn huis is vanaf hier ongeveer tien minuten lopen'' We lopen een tijdje stil verder tot het einde van het strand. Het strand is best lang. ''Vind je het leuk in Los Angeles?'' Vraagt Joe terwijl hij zich op het zand laat zakken. ''Zeker, het is hier wel anders dan in New York'' Ik ga naast hem zitten. Hoelang zijn we hier nou al? 30 minuten? Een uur? ''Ik hou nu al van dit strand'' Zeg ik terwijl ik voor me uit kijk naar het water. ''Nog wat bijzonders van plan deze zomer?'' Vraagt hij. ''Gewoon leuke dingen doen in LA weetjewel'' Zeg ik. ''Oke, misschien kunnen wij ook een keer iets gaan doen?'' Ik kijk hem aan. ''Tuurlijk! Ik ben hier toch de hele zomer''
''Zullen we teruggaan?'' Vraag ik nadat we een tijdje gepraat hebben. ''Is goed'' We staan op en beginnen terug te lopen. ''Heb jij het ook zo koud?'' Vraag ik aan hem. ''Nee, ik ben zo slim om een vest mee te nemen'' Zegt hij plagerig. ''Haha, daar heb ik niet aan gedacht'' En dan sta ik het hier koud te hebben in een kort broekje en topje. ''Hier doe deze maar aan'' Zegt hij terwijl hij achter me staat om zijn vest om me heen te doen. ''Aahw dankje, maar dan heb jij het weer koud'' Joe is echt lief. ''Ik heb het nooit koud'' Zegt hij lachend en ik doe het vest maar aan.
''Waar zijn jullie zo lang geweest?'' Vraagt Nick als we de tuin binnenlopen. ''Het strand'' Zegt Joe met een grijns op zijn gezicht. ''Hij moest het hele strand aflopen'' Zeg ik, en ik geef Joe een zachte por in zijn zij. ''De meeste mensen zijn al weg zie ik?'' Joe kijkt om zich heen. ''Het is ook al half 12'' Zegt Nick. ''Zo lang waren we toch niet op het strand?'' Ik kijk naar Joe. ''Time flies when you're having fun'' Zegt Joe grijnzend. Met Joe op het strand rondhangen was wel leuk ja, ook al hebben we alleen maar gepraat. ''Laten we maar naar binnen gaan'' Zegt Nick terwijl hij naar de laatste mensen kijkt die het huis binnen lopen.
Reageer (3)
Cute
1 decennium geledenLief!
1 decennium geledenSnel verder!!
1 decennium geleden