' wij zijn voor altijd bij elkaar!'
Langzaam word ik wakker, Nikita is al wakker en heeft de kooi open gezet en blijkbaar probeerde ze me al wakker te krijgen!
' Jayz zal het niet snappen, samen in een kooi, ik heb op het internet gezocht en de laatste " neppe" dagen zullen als amnesie lijken voor hem! Je kunt beter even... weg daar!'
' Ja...' langzaam begin je je gisteren te herrineren, het was Nikita, die me heeft geholpen, maar ze kan me hier bij niet helpen, ik moet dit zelf doen! ' Nikki, mag ik misschien even een blokje om?'
' Ja, maar... verlaat het huis zeg maar, onzichtbaar!' ze probeert te doen alsof onzichtbaar, " onzichtbaar" is, maar dan moet ze iets beter haar best doen! Ik ga even een klein rondje lopen waarna ik gouw weer terug kom en Jayz, Linda, Sven en Dana ook wakker zijn. Jayz kijkt vragen naar me toe, ' Ik moest aan jou vragen waarom ik hier was en wat er aan de hand was?'
' Gelijk hebben ze! Jayz... ik... ik moet je dit gewoon vertellen, het kan niet anders... ik... ik...'
' Moeten Linda en Sven weg?' vraagt Dana.
' Jongens, misschien kan ik dit beter alleen met Jayz bespreken, niet alleen Linda en Sven weg, jullie ook... of, is dat, niet goed, jullie kamer?'
' Nee, nee, we gaan wel!' zegt Nikita.
' Mooi, waar was ik,' zeg ik als iedereen weg is(op Jayz en mij na dan HEA!) ' O, ja, euhm... ik, weet je nog die dag dat je me zag verdwijnen, dat ik op je chill out avondje kon komen, zonder gezien te worden?'
' Jep! Je bezorgde me bijna een hart-aanval!'
' Ik zei, en dat is dus niet waar, dat het maar een googeltruc was!'
' Wowowow, je loog, en het was MAAR een googeltruc?'
' Ik beschik over krachten die ik niet wil hebben, ik ben een van de mislukte exprimenten, ik kan, verdwijnen, door dingen heen lopen, maar het ergste is... ik kan mensen hersenspoelen...'
' Stoer, maar, wat is daar erg aan?'
' Sven als kerstman, daar begon het mee, dat kon, dat mocht! Jij... ik heb jou ook gehersenspoelt...'
' Wat, wanneer, waarvoor?'
' dat eerste, ik heb je gehersenspoelt, van daar dat je de laatste dagen bent vergeten! dat tweede, een weekje geleden of zo, tot gister, en dat laatste, zoals Nikita al zei... liefde is niet aantesporen met hersenspoeling, dat is wel waarvoor ik jou heb gehersenspoelt!'
' Vind, je... me leuk?'
' Ja, ik weet dat het dom is, dat je mensen niet moet hersenspoelen voor liefde, maar... ik vond je echt leuk! Vind je echt leuk, en... als Nikki me niet had tegen gehouden... was je vandaag weer verliefd op je!'
' Niet... niet alleen dan, je had me moeten zeggen dat je me leuk vond, vind of whatever, want, dan had je me niet hoeven hersenspoelen, echte liefde is altijd wederzijds! Ik... ik had dit ook al veel eerder moeten... moeten zeggen... ik...' Jayz begint me te zoenen, is dit waarvoor ik hem heb gehersenspoelt, was dit het waard? Denk ik, maar het belangrijkste is dat deze fout nooit terug keert, ik zal er voor zorgen, Jayz en ik, zonder hersenspoeling! En een maand geleden had ik dit alleen nog durven dromen, wij zijn voor altijd bij elkaar, en de krachten? Weet ze maar goed te gebruiken!
Er zijn nog geen reacties.