Foto bij 26

tom pov.

Hoofdschuddend kijkt ze ons aan. 'Jongens, waar komt dit toch allemaal vandaan? Eerst het nablijven en nu dit weer, jammer genoeg moet ik voor jullie alle 4 10 punten per persoon aftrekken.' Ik wou me omdraaien maar ze hield me tegen 'Ik ben nog niet klaar, jullie moeten weer nablijven maar nu in mijn kantoor. Dit was wel een vaas van 3 eeuwen oud!' roept ze. 'Nou zo mooi was hij nou ook weer niet' mompelt Georg, een klein lachje ontsnapt ook uit mijn mond.'Listing! laat mij niet nog zoiets horen en Kaulitz zo grappig vind ik het niet. Morgen 8 uur in mijn kantoor' hoofdschuddent loopt ze weg, als het geklik van haar hakken weg is trekt Bill als eerste zijn mond open: 'Ik heb nou niet zo'n zin meer om te oefenen.. Ik ga weer naar de leerlingenkamer' Gustav en Georg knikken. 'Ik heb nog geen zin om terug te gaan, ik zie jullie zo' Zeg ik en strompel richting de bibliotheek. Niet echt om te gaan lezen of leren ofzo, maar gewoon voor de rust. Op mijn trage tempo kom ik na een tijdje aan, ik plof op een stoeltje en doe me ogen dicht. 2 andere ogen vullen mijn gedachten, het zijn twee prachtige bruine ogen en ik weet dat het die van June zijn. De stoel naast me verschuift en er gaat iemand op zitten, ik draai me hoofd en zie June.

Reageer (2)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen