Foto bij Part 31

Ik had een trailer klaar, maar nu blijkt dus dat die verwijdert is door YUOTUBE!! GRR!!
Dus nou moet ik hem opnieuw maken. -.- nouja verbeteren.
Anyways, dit was nogal moeilijk te beschrijven. Sinds ik het als een film in mijn hoofd zag, maar niet kan vertalen op papier. Dus hier is het, het volgende hoofdstukje ;)

'Ja zo ja. Heel goed.' Pure klapt in zijn handen, terwijl Lisanne en ik ons buitenadem op de grond laten zakken. 'Heel goed, echt heel goed. Lisanne, jij bent voor vandaag klaar. Demi, houdt maar even pauze.' zo commandeerd Pure ons. Ik geef Lisanne snel een knuffel en ze gaat weg. Ik pak snel even een fles water en drink het gulsig op. 'Je bent goed.' hoor ik achter me. Ik draai me geschrokken om. 'Maar niet zo goed als ik.' grijnst Harry. Ik rol mijn ogen en loop naar Jake. Nouja, de plek waar Jake net nog zat. 'Euh, Jake?' roep ik zacht. Niet dat het echt helpt, sinds die bijna leeg is. Op Harry en ik dus na. En Pure, die een lach op zijn gezicht heeft. Waarom heeft hij een lach op zijn gezicht? Hij loopt naar me toe, terwijl Harry naast me komt staan. 'Klaar met je pauze? Ja, mooi. We gaan trainen voor het bal. De eerste ontmoeting. En dus vol liefde.' Geweldig, nou moet ik dus de rest van de training verliefd kijken. Ik ga klaar staan en zie Harry naar de boxen lopen. Een prachtig geluid vult de zaal, terwijl Harry naar me toeloopt. 'Klaar?' ik zucht. 'Denk het.' We herhalen wat we voor de rolverdeling hadden geoefent. Ik draai op mijn spitzen en niet veel later zweef ik in de lucht dankzij Harry's gespierde armen. Hij laat me in een draai zakken en kijkt in mijn ogen. Hij laat me draaien onder zijn arm. Zijn ogen laten me geen seconde los. Harry, waar denk je aan?

Harry's pov.

Ik laat haar rustig zakken en kijk in haar hazelnoot bruine ogen. Ze hebben kleine figuurtjes in het bruine gedeelte. Net kleine bloemblaadjes. Ik laat haar een draai maken onder mijn arm door. Ze kijkt me vragend aan en doet een stap achteruit. 'Euh, juist. Dat gaat wel goed. Hoe moeten we verder?' vraagt ze zacht. Ohja, de dans. Ik kijk de zaal door, op zoek naar Pure. Maar die is hem dus gesmeert. 'Nou, euh.' Oke, wat had Pure me toen in de lessen verteld. Improviseren. Dat had hij me geleerd. Privélessen zijn zeer handig. 'We moeten improviseren.' lach ik. Ik loop naar de boxen en zet wat andere muziek aan. Ze staart me aan met haar prachtige ogen. 'Dus we hebben helemaal niks? Fijn.' ze kijkt me geirriteerd aan. Ik loop gehaast naar haar toe, pak haar handen vast en begin te dansen. Ze beweegt als vanzelf sierlijk door de zaal. Elke beweging die we maken, voelt als een zin in een gesprek. De dans is onze taal zonder woorden. Ookal snapt ze mijn gevoelens niet. Ik til haar op mijn armen en draai rond. Ik laat haar zakken, waarna ik me laat gaan. Terwijl ze nog in mijn armen ligt buig ik me voorover en plaats ik mijn lippen op die van haar. Ik voel hoe ze schrikt en tegenstribbelt. Ze duwt me weg, waardoor ik val en haar los laat, waardoor ook zij valt. Maar al snel staat ze op. Ze kijkt me boos, maar verward aan. Achter me gaat de deur met een klap tegen de muur open. Ik voel hoe ik word opgetild aan mijn kraag van mijn shirt. 'Doe dat nog eens en ik sla je verrot. Begrepen!' schreeuwt Jake tegen me. Ik let niet op hem. Ik kijk alleen maar naar Demi. Met haar vingers strijkt ze verward over haar lippen. 'Begrepen?!' herhaalt Jake. Ik kijk hem aan. Hij snapt niet waarom ik het doe. Voor hem ben ik gewoon een player die denkt dat hij elk meisje kan krijgen. Het is ook wel zo. Maar niet bij Demi. Ik zie hoe woest hij is. En hoe hij zijn vuist balt en heft. Oh shit, hij gaat me verrot slaan. Hij laat me los en de grond komt hard aan. Ik zie hoe Jake Demi meeneemt, de zaal uit. En ik kan mezelf wel voor mijn kop slaan.

Reageer (4)

  • RandomnessXx

    oh my gosh ik kreeg helemaal zo'n gevoel van: HAZZA WAAR BEN JE MEE BEZIG MAAR GA ER VOORAL MEE DOOR WANT ANDERS EINDIGD DE STORY!!

    jeweetwel, je kent het vast wel

    1 decennium geleden
  • Curlyy

    aww arme Hazza.
    En Hazz hoeft zich niet voor z'n kop te slaan, dat heeft Jake al gedaan voor hem xD.
    Wel echt mega lief trouwens <3
    Snel verdeerr

    1 decennium geleden
  • Winterr

    Toch heel schattig

    1 decennium geleden
  • Scenery

    Hm, niet echt het geschikte moment Hazza!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen