Foto bij - One Month -

(Pov Maria)
Met een huilende baby op de arm loop ik door de kamer heen en wieg haar wat heen en weer. ''ssh Allyson''. Zachtjes begon ik een 'Mocking Bird' te neuriën. Na een tijdje was ze weer stil en liep ik terug naar de tafel waar m'n wiskundeboek ongelezen, open op tafel lag. Ik ging op de stoel zitten en ging verder met m'n opdrachten. Er werd op de deur geklopt. Ik keek op ''binnen''. Rieneke loopt naar binnen. Ik glimlach ''hey, wat kom jij hier doen?''. ''kraamvisite''lacht ze. Ik schud lachend mn hoofd en kijk naar Allyson. Ze ging op m'n bed zitten. ''hoeist?''. ''prima, nachten niet geslapen, want mevrouw hier houd me wakker.. maar verder gaat wel''. ''en met Joe?''. Ik haal m'n schouders op ''hij komt af en toe.. als ik te druk heb met huiswerk, en als die Sarah er natuurlijk nie is''. Rieneke zucht ''tsja.. ze is nog steeds een blok in de weg''. Ik schud m'n hoofd ''als Joe gelukkig is.. met haar.. dan .. ben ik gelukkig''. ''Ik had gehoord dat ze ruzie hadden''. Ik stond op en breng Allyson naar het wiegje en leg haar er voorzichtig in ''mij maakt het niet uit, ik vind t al goed dat we een vriendschap hebben''. Ik dek Allyson toe. Ze knippert wat met haar oogjes en valt niet veel later in slaap. Ik liep terug naar mn bureau. En draai wa rond op mn bureaustoel. ''hoe gaat het tussen jou en Nick?''. ''nog prima, en verliefd''grijnst ze. Ik glimlach ''cool''. Ze knikt en kijkt naar m'n boeken. ''heb je wel.. vrijetijd?''. Ik schud m'n hoofd. ''misschien.. kunnen we morgen wel naar de dierentuin, als je wilt?''. Ik knik ''gezellig''. Rieneke bleef nog even hangen en ging daarna ook weer naar huis. Allyson begon weer te huilen. Ik pak haar ui haar wiegje en loop naar beneden. ''mam ze houd maar niet op met huilen''zucht ik wanhopig. ''och kom maar''. Ze pakt Allyson van me over en leg haar op dr buik over haar arm en wrijft zachtjes over haar rug. Na een tijdje houdt ze weer op met huilen. ''hoe deed je dat?''. Ze glimlacht ''ze heeft last van krampjes''. Ik nam haar weer over ''dankje mam''. Ik loop met Allyson naar de keuken en maak haa flesje. Joe kwam binnen ''goedemiddag''. Ik keek achterom ''hey''. Joe pakte Allyson van me over ''en hoe gaat het met deze kleine meid?''. ''ze heef wat last van krampjes''. ''och meisje toch''hij wreef zachtjes met zn hand over haar rug. Ik glimlacht en leun tegen he aanrecht aan. ''Rieneke stelde voor om naar de dierentuin te gaan morgen''. ''oh ok leuk, mogen we mee?''. M'n glimlach verdween ''we?''. ''jah, Sarah en ik''. Ik keek naar de grond en knik ''tuurlijk''. Ik zette een fake smile op ''als jullie mee willen''. Hij knikt. Ik pak Allyson terug ''ik denk.. dat je moet gaan, ik geef Allyson wat te drinken en dan leg k haar terug in haar wiegje''. ''oh maar bij jou zijn vind ik ook niet erg''. Ik keek hem aan ''nee sorry.. ik ga ook zo even liggen''. ''ik wacht wel tot je wakker wordt''. Ik zucht ''nee Joe..misschien.. is het beter als.. je naar huis gaat''. ''Maar''. Ik keek hem aan ''toe Joe..''. Hij zucht en staat op ''goed''. Hij buigt zich naar Allyson ''dag schat'' hij drukt een kus op Allyson haar voorhoofd. Hij ging weer recht staan en drukt een kus op mn wang en loopt weg. Ik zucht en loop met Allyson naar boven en ging op bed zitten en gaf haar haar flesje. Ik zucht en kijk naar dr ''waarom is het allemaal zo verwarrend?''. Ze keek me met grote ogen aan en dronk uit haar flesje. Ik glimlach en legde haar flesje weg en leg haar in het wiegje ''ga maar slapen''. Ik strijk over haar wangetje en ging weer op bed zitten en pak m'n boeken erbij.

sorry voor het lange niet schrijven x'D

Reageer (2)

  • Frederique95

    so cute snel verder (flower)

    1 decennium geleden
  • JessyJonas

    Ahh wat lief!!
    Snel verder!!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen