Foto bij 30. -Daphne/Niall Horan

Daphne’s pov

Ik bleef haatberichten ontvangen. Er zaten zelfs enkele doodsbedreigingen bij. Ik durfde gewoonweg niet meer op de computer gaan, ik had schrik dat er nog meer gingen zijn. Ik kon het gewoon niet meer aan. Ik vond het nooit leuk om aandacht te krijgen, en al zeker niet als het negatieve aandacht was. Ik zag Niall heel graag, maar dit ging er toch over. Ik was al enkele dagen erover aan het nadenken en besloot het toch te doen, dit kon zo niet verder. Ik opende Twitter opnieuw en ging meteen naar mijn privéberichten en opende een nieuw bericht. Ik begon te typen: ‘Niall, het spijt me verschrikkelijk maar zo kan het niet meer verder. Ik krijg teveel haat en ik probeerde het me niet aan te trekken, maar misschien hebben ze wel gelijk. Een gewoon meisje met een celebrity werkt gewoon niet. We zien elkaar te weinig en jij bent altijd weg… Het gaat echt niet werken tussen ons. Het is misschien het beste als we elkaar niet meer zien. x Daphne’ Met tranen in mijn ogen drukte ik op verzenden. Enkele seconden had ik er spijt van, maar besloot toch dat dat het beste was voor ons allebei.


Niall’s pov

Ik keek nog eens op twitter en ik zag dat ik een nieuw bericht van Daphne had. Ik opende het bericht en kon niet geloven wat ik las. Er rolde een traan over mijn wang. Liam zag het. “Hey, Niall, wat is er?” Bemoedigend legde hij een arm om mij heen. Ik toonde hem het bericht en verborg mijn gezicht in mijn handen, ik wilde niet dat iemand anders mij zo zou zien. “Als je iemand nodig hebt om te praten, ik ben er voor je,” zei hij. Ik knikte. “Misschien heeft ze wel een punt, we wonen gewoon te ver van elkaar,” zei ik. ‘Misschien heb je gelijk, het is het beste voor ons allebei. Het was fijn om je te leren kennen. x Niall’ Met pijn in het hart verstuurde ik het bericht. Dit betekende het einde tussen Daphne en mij…







Dankjulliewel voor het lezen van mijn verhaal! Ik vond het wel leuk om te doen, maar omdat dit mijn eerste verhaal was en ik mijn schrijfstijl nog niet echt kende, is dit verhaal dus niet echt heel goed :')
Nogmaals bedankt voor het abonneren, voor de kudo's, de reacties dankje dankje dankje! Ok, hoeveel keer heb ik al dankje gezegd? o.O
Haha maar jullie weten wel wat ik bedoel, toch? ^^
Na mijn examens ga ik beginnen aan een nieuw verhaal (:
Dit was het laatste hoofdstuk van dit verhaal, hopelijk vonden jullie het leuk!
xx

Reageer (1)

  • pienbikkel

    ik vond het heel goed maar een kut einde. ik zag dat je eraf wilde. je schreef zo van ja het is uit ga maar door met je leven boeit me niet

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen