Foto bij 2.7

Niall Horan

Ik word wakker door een paar handen die over mijn hoofd gaan en open mijn ogen. Liam, hij zit op mijn bed. " Goodmorning. " Zeg ik met een hese stem en trek mijn deken nog even op tot mijn kin. " Goodmorning. " Zegt Liam met een knipoog waarna hij de dekens van mij omhoog doet en naast me in bed komt liggen. Ik ril even van de koude lucht die onder de dekens komt maar schuif dan toch op. " Hmm. " Hoor ik Liam murmelen en zie dat hij zijn ogen heeft gesloten. " Hoe laat is het eigenlijk ? " Vraag ik met nog steeds een hese stem. " 6 uur, over een uur gaat de wekker. " Mompelt Liam met zijn hese stem. Ik sluit mijn ogen en gaap nog een keer, waarna ik gelijk mijn hand voor mijn mond leg. Ik open mijn ogen weer en knipper een paar keer, maar richt mijn zicht op het plafond, wat nauwlijks zien baar is. " Waarom lig was je eigenlijk nu al wakker ? " Vraag ik aan Liam en zie dat hij zijn ogen open doet. " Hmm, ik was aan het denken en kon niet meer slapen, toen ben ik dus naast jouw gaan zitten. " Ik knik vaagjes, maar blijf naar het plafond kijken. Ik voel Liam's arm rond mijn buik gaan en merk dat hij me dichter naar hem toe schuift, blijkbaar ben ik heel erg koud, want ik begin te rillen als ik zijn warme huid tegen mijn huid voel. " Wat vind je van die Ty ? " Murmelt hij, maar kijkt me aan. Ik gaap nog een keer en kijk hem aan. " Hmm, ik denk dat het geen goede jongen is. " Zeg ik zuchtend, ik zie Liam knikken maar besteed er geen aandacht aan. Die Ty heeft geen goede indruk op mij gemaakt, eigenlijk niet op ons allemaal, na wat Amy allemaal had verteld. " Ik denk dat we hem gewoon moeten negeren. " Hoor ik Liam mompelen, ik knik vaagjes en ga op mijn zij liggen, naar Liam toe. Amy was razend, toen ze vertelde hoe die Ty met zijn auto langs haar had gereden, terwijl ze net uit de bergen kwam. Ze heeft het al zo moeilijk de laatste paar dagen.. In gedachten verzonken merk ik dat er een traan over mijn wang loopt. Ik laat hem vallen op het kussen en voel het kussen iets nat worden. Alleen al hoe emotioneel Louise was, en hoe ze het vertelde van Amy en haar moeder. Vreselijk. We kende die moeder net één of twee dagen, precies weet ik het niet meer, maar ze was een aardige vrouw. Ik had respect voor haar, een paarden-ranche in haar eentje, schoon, goed en alles perfect onderhouden is niet niks. En dat haar dochter in New-York werkt, dat had ik toevallig gehoord van Amy toen ze met Louise aan het praten was. Nog meer tranen glijden over mijn wangen en ik voel een warme hand over mijn wang gaan, de tranen wegvegen. Liam's hand. Ik glimlach bij de gedachten en open mijn ogen. " Wat is er ? " Fluisterd hij, ik schud mijn hoofd en leg daarna mijn hoofd in zijn nekholte. Ik doe mijn ogen dicht en wens hem nog zachtjes weltrusten. Zijn warme armen gaan rond mijn lichaam en trekken me tegen zijn warme lichaam aan. Ik glimlach en val dan weer in slaap..

--
Doordat ik gewoon 50 abbo's heb, krijgen jullie 2 stukjes, nu en na stage dus rond half 9, 9 uur activeer ik er nog één ! =D Yeah ^^. Omg ik hou van jullie.
Reacties ? (:

Reageer (5)

  • Ashtonswife

    verder

    1 decennium geleden
  • Skating1D

    Snel verder!!
    Soo sweet <3

    1 decennium geleden
  • AppleTree1

    snel verder

    1 decennium geleden
  • Salute

    Awwh Sweet!
    Snel verder <33

    1 decennium geleden
  • Superqueen

    superstukje!!!
    hou ook van jou hoor!!!
    2 stukjes!!! (yeah)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen