Foto bij 018

Mededeling: Ik heb een beetje mijn verhaal aangepast! Zoals Louis op chat is nu weer gewoon Jake, anders werd het te lastig om ze te onderscheiden. de rest is gewoon nog het zelfde!

Megan-Nicole Moore.


Na de pannenkoeken hebben gegeten doe ik de borden in de vaatwasser en loop terug naar de woonkamer waar ik Chantal al zie knikkebollen terwijl het pas zeven uur is. Ik til haar van de bank en loop naar mijn slaapkamer waar ik haar snel omkleed en op mijn bed leg. Ik leg de deken over haar heen en geef haar een kus op haar voorhoofd. 'Weltrusten Chanty.' Ze mompelt nog wat terug voor dat ze in slaap valt. Ik loop naar beneden en pak mijn laptop. Ik start de laptop op en haal wat te drinken en wat chips uit de keuken. Ik start MSN en Skype en zie dat Jake online is.

MEGANxNICOLE: He handsome! ;D

Jakeeyy!: Hey Babe!

Ik zie dat Louis online is op skype en vraag een videochat met hem. Ik zie zijn gezicht al snel in beeld en ik glimlach naar hem. 'Hey Louu!' Hij krijgt een glimlach op zijn gezicht, 'He hot stuff!' Mijn wangen worden rood en ik neem snel een slok van mijn drinken en zie dat Jake iets heeft gezegd.

Jakeeyy!: Watcha doin?

MEGANxNICOLE: I'm skyping with my friend Louis. ;D

Jakeeyy!: Oehh nice!.

Ik klik skype weer aan en zie dat Harry er ook bij is komen zitten. 'He Hazz!' Ik glimlach naar hem en hij glimlacht terug en begint als een spast te zwaaien. Ik schiet in de lach en weet meteen dat dit een lange avond wordt.

--
Sorry dat ik zo lang niet heb geschreven maar ik wist even niet hoe ik verder moest. Maar nu weet ik het weer dus er komen weer meer hoofdstukejs aan! Ik wil graag reacties zodat ik meer motivatie heb om te schrijven! Hope U liked it ;D

Reageer (3)

  • Suzannexx

    snel verder echt een leuk verhaal <3

    1 decennium geleden
  • Jialler

    jokeeeee!!! lol
    jij hebt een verhaal. en daardoor fangirl ik.
    en als je niet verder gaat kom ik persoonlijk naar je toe met een granaat en bombardeer ik je huis. en je weet dat ik dat kan MUAHAHAHAHAHAHA. xx

    1 decennium geleden
  • Jialler

    hoi
    doei

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen