Foto bij 24

ik weet het ik ben slecht omdat ik zolang niet heb geschreven!

Tom pov.

Met een smak valt de enorme deur dicht. Snel stormen we naar alle spullen toe en opgelucht verover ik een bezem. 'Gadver' moppert Ron die een afvalbakje heeft, ik zie dat Bill, Ginny en Fred er ook een hebben. Een vlugge blik over de zaal heen zie ik wat hun voor viezigheid moeten opruimen. 'Good luck' grinnik ik en begin een beetje te vegen. Er word veel gelachen en gekloot tot er na een halfuur de deur weer open zwaait en we zien Vilder met Malfidus en June, hun gezichten staan erg verward. 'Wacht hier' zeurt die stem weer, die vent moet er echt wat aan doen. Hij komt terug met een bak emmer water, schoonmaakmiddel en sponjes, weer loopt hij weg en komt terug met een ladder. lk stop met vegen en kijk geamuseert naar Malfidus zijn gezicht die heel zuur staat. 'Jullie kunnen de ramen lappen, dat werd ook weer eens tijd.' Ik grinnik tegelijk met Bill en kijk hem aan terwijl hij zijn hand voor z'n mond houd zodat hij niet in barstte uitlacht. Dan klinkt er de klap van de deur, dat betekend dat Vilder en die rotkat van hem wegzijn. Ik veeg rustig verder en kijk hoe Malfidus en June de ladder richting het raam verplaatsen en vol afschuw aan hun werk beginnen. Dan draait June een keer om en haar ogen vinden die van mij, ze grijnst. Ik trek me wenkbrauw op en draai me weer om van haar en ook ik grijns als ik kriebels voel. Wat bedoelde ze daar mee?

Reageer (2)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen