Foto bij deel 11

Liam&Niall&Merel&Dagmar spreken .

ik ging in de auto zitten en ik starte.
'Niall ik moet je thuis even spreken' fluisterde ik in zijn oor
'oké maar niet te lang , ik ben moe' fluisterd hij me terug .
in de verte zien we ons huis al staan.na 10 minuutjes waren we er , en ik leg de auto stil .
iedereen zegt nog slaapwel en gaat slapen.
ik ga nog even naar mijn kamer en doe een jogging broek aan en een los t-schirtje en ga naar Niall .
'en over wat wou je mij spreken Liam' zei hij en hij ging op zijn bed liggen en hij wees naar de zetel die naast het bed stond en ik ga zitten
'Niall waarom nam je geen afscheid van Merel ?' vroeg ik hem en hij ging wat rechter zitten .
'Niall ik weet dat je van haar houd maar als je zo gaat doen kan het nooit iets worden tussen jullie hé' voeg ik er nog bij.
'ik denk dat ik afstand ga nemen van Merel , Liam ik denk dat dat beter is voor haar en mij' zei hij en mijn mond viel open.
'NIALL weet je wel wat je doet doet ?! je houd van haar en zij van jou !' riep ik
'zou je mijn appartement willen verlaten ik ben moe' zei hij nog en liep weg.
'ZAYN ZAYN doe open man !' riep ik .
'Vas Happing boy' zei hij en ik liep zijn kamer binnen .
'ik wil het nummer van dagmar nu' zei ik snel .
'en voorwat moet je het nummer van MIJN girlfriend hebben ?' zei hij en ik zuchte .
'het is een lang verhaal en ik vertel het wel een andere keer ,, maar ik moet haar gewoon wat vragen meer niet' zei ik snel .
en hij pakt zijn BB en zei het nummer ik bedankte hem nog en ging zijn kamer uit .
ik ging naar mijn appartement en belde naar dagmar
'Met Van laer'
'Dagmar?'
'Jaa daar spreekt u mee , mag ik vragen wie u bent'
'ooh ja sorry met Liam hier'
'ooh haha heej Liam , voorwat bel jij nu nog ?'
'Ik bel voor Niall en Merel ,'
'jaa Merel heeft heel de avond zitten wenen om Niall , heeft ze iets verkeerd gedaan want dan wilt ze het graag weten !'
'ze heeft niks gedaan , het is Niall ,hij wordt niet snel verliefd en hij weet niet hoe hij er mee moet omgaan en hij zit nu helemaal in de put. hij zei zelfs tegen mij
dat hij afstand wou nemen van haar!'
'wat nee dat kan hij niet menen Liam laat hem dat aub niet doen , Merel is verliefd op hem maar zij durft het ook niet te uiten. '
'zouden we hen helpen of niet maar ik denk dat Niall de eerste dagen niet veel gaat zeggen tegen Merel'
'nee we laten hen eerst het proberen uit te zoeken en als ze volgende week nog niet met elkaar spreken dan helpen we hen '
'oke maar probeer zoveel mogelijk met Merel te praten. '
'en jij met Niall'
oké daag'
'byee'
ik legde af en legde mijn gsm op mijn nachtkastje en ging in bed liggen en viel in slaap .



ik lig nog steeds wakker , nadat Liam langs is gekomen kan ik niet meer slapen .
mijn hoofd staat gewoon op hol , allerlei vragen zitten in mijn hoofd te spoken ,
na een tijd werdt ik het beu en stapte uit bed .
ik ga naar beneden en pak een koek , ik weet het, het is ochtend maar ik heb honger en ik kan niks anders doen.
ik ga in de zetel zitten en kijk naar tv , opeens begint er iets van Ierland op en ik krijg een idee.
wij hebben met de jongens een week verlof dus kan ik even een weekje naar Ierland naar mijn familie .
ik pakte mijn computer en zocht de snelste vluchten, morgen om 6uur s'avonds , oké dat is nog lang wachten maar dan heb ik nog tijd
voor in te pakken en iedereen te verwittigen , het zal me deugt doen. ik bestel een ticket en ik voel me een stuk beter , eindelijk mijn familie terug zien !
ik hoorde de jongens van de trap komen en even later kwamen ze binnen in de woonkamer .
we dekte de tafel en gingen aan tafel zitten
'heej jongens ik moet iets zeggen , ik vertrek morgen naar Ierland' zei ik en de monden van de jongens vielen open.
'en wanneer heb jij dat beslist' vroeg Liam
'juist , ik moet er even tussenuit even naar mijn familie' zei ik en ik beet een stuk van mijn boterham .
'en voor hoelang?' vraagt Zayn.
'1 week' zei ik .
'mogen we mee ?' vroegen Harry en Louis tegelijk en ik schudde mijn hoofd van links naar rechts.
'waarom niet?' vroegen ze met een preullipje.
'ik wil gewoon even alleen zijn' zei ik nog en ik liep naar de keuken
en zette mijn bord in de vaatwasser en hoorde Liam binnen komen .
'je gaat weg voor Merel hé' vroeg hij en hij helpte mij met de andere borden in de vaatwasser te zetten .
'een beetje ik moet gewoon even denken en ik wil mijn familie terug zien' zei ik .
'en wanneer ga je het haar vertellen?' zei hij en ik keek even naar buiten.
'ik wou eigelijk vragen dat .. euuh ... jij het aan haar kon zeggen' vroeg ik en hij schudde zijn hoofd.
'geen sprake van , ik zeg het niet tegen haar , dat moet je zelf doen' zei hij en ik knikte.
ik pakte mijn gsm en stuurde een sms naar Merel
Ik moet je spreken
5uur starbucks
x Niall
ja het was droog maar zo zou het een beetje serious klinken.
ik ging naar boven en kleede me om en zette de tv op en keek nog even naar MTV.



ik werdt wakker en zie dat dagmar de tafel had gedekt voor mij en er lag een briefje op mijn bord .
'ik ben even gaan shoppen met Zayn
ik ben tegen 6uur thuis
loveyou xxxx ♥♥♥'
ik lachte en maakte een ontbijte voor me klaar en at het op
daarna ging ik naar boven en douchte me en kleede me aan
ik ging terug naar de badkamer en ik zag op mijn iphone dat ik een bericht had van niall .
hij wou me spreken om 5 uur ik keek naar de klok en zag da het half 5 was.ik
fhunde snel mijn blondbruine haren deed een beetje make-up op en zette vervolgens mijn bril nog op mijn neus, en ik vertrok naar da plaats waar we hadden afgesproken.
ik kwam aan bij starbucks en zag Niall nog nergens zitten dus ging ik eerst iets bestellen.
'White Hot Chocolate pleas' zei ik .
'dat is dan 4dollar' zei de mevr. vriendelijk.
ik gaf haar het geld en ging aan een tafeltje zitten bij het raam.
even later kwam Niall aan.
hij kwam bij me aan tafel zitten en bestelde een Starbucks Doubleshot
die had zeker slecht geslapen .
'en voor wat moest je me spreken Niall?' vroeg ik en ik dronk van mijn drankje .
' ik vertrek morgen naar Ierland' zei hij gewoontjes , ik verslokte me bijna.
'WAT ? HOELANG ?' riep ik eruit sommige mensen keken me raar aan ,maar dat maakte mij niets uit.
'1 weekje , en alleen' zei hij en hij dronk zijn drankje uit .
'en waarom' vroeg ik al wat rustiger .
'ik moet gewoon even tot mezelf komen' zei hij en ik begon waterige ogen te krijgen.
merel ween niet hij gaat maar voor 1 weekje weg hoor hou je in , zeg ik tegen mezelf maar ik kon me niet meer inhouden en liep weg .
dat was het slechtste dat ik ooit had kunnen doen.



ik zat rustig een film te kijken met Zayn tot dat Merel thuis kwam en de woonkamer kwam binnengestormt,waardoor ik wel schrok.
ze had rode ogen en haar mascara was uitgelopen.
'Merel wat is er met jou gebeurt ?' vraag ik haar en sta op en neem haar in een knuffel .
'Niall .. hij ... hij vertrekt morgen naar Ierland voor een week , ik weet niet waarom ik ween, ik weet het echt niet' zei ze en ik deed een teken naar zayn
die even wat water moest gaan halen, hij begreep het en hij ging een glas met water halen .
'dankje' zei Merel en ik wreef over haar rug .
'maar meisje toch , en waarom gaat hij naar ierland ?' vraag ik voorzichtig
' hij zei ; om tot mezelf te komen , maar ik weet zeker dat hij een andere reden heeft het zal wel met mij te maken hebben' zei ze en ze dronk wat
van het water en zette het op het salontafeltje .
ik moest plots denken aan het telefoongesprek met Liam.
ik liep naar de keuken en pakte mijn iphone en zoekte het nummer van liam .
'Met Liam'
'Liam dagmar hier , Merel zit hier weeral te wenen omdat Niall naar Ierland vertrek aub leg uit!' riep ik door de telefoon.
en op de achtergrond hoorde ik Niall snikken
'is Niall aan het wenen ?' vraag ik rustig .
'jaa hij ook , hij denkt dat hij het verprutst heeft bij Merel'ik heb het ook verprust' hoor ik niall op de achtergrond zeggen.
'ik denk dat het beter is dat hij even naar ierland gaat dagmar, zodat Niall en ook Merel is goed kunnen na denken over hun' stelde Liam voor.
en ik maakte een instemmend geluidje 'oké' wenst hem een goede reis hé' zeg ik nog en we leggen af.
'Merel kom eens hier' zeg ik en ik geef haar een knuffel.
'ik heb juist Liam gebelt en die zegt dat het even goed is dat Niall een weekje weg gaat zo kan hij nadenken maar jij ook' zei ik en ze gaat zitten.
'oké oké , ik ga naar boven' zei ze en ze was al boven voordat ik iets kon terug zeggen.
ik nestelde me in de arme van Zayn , en zuchte .
'Heej Babe alles komt goed hoor ,' zegt zayn en ik druk mijn lippen tegen die van hem ,
en we zien de film nog verder .

Reageer (2)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen