2
Om 19:00 u kwamen Emily's ouders thuis. Zoals gewoonlijk deden zij niet de moeite om naar boven te komen en te vragen hoe met met Emily ging. Dus deed Emily ook geen moeite om naar beneden te komen, zeker na vandaag niet. Emily had een lange tijd gitaar gespeeld ze besloot om nu maar ff op de computer te gaan. Op msn had ze maar een paar mensen op haar contactenlijst staan. naast een paar familie leden had ze nog haar beste vriendin Ashley en haar beste vriend Brandon. Ashley zit sinds vorig jaar in haar klas, toen Ashley voor Emily opkwam toen Stacy haar uitlachte is ze sindsdien Emily's beste vriendin. Het venstertje van Ashley sprong omhoog toen ze haar aanmelde. " Heey Em, ik was doodongerust! Je was na school meteen weggelopen en ik zag dat je ogen traanden, ik ben je achternagelopen maar je was al weg, wil je me vertellen wat er is?"
Emily staarde naar haar computerscherm. Ze had geen zin om heel 't gedoe met Stacy en Hannah uit te leggen maar deed het toch. " Hee Ash, Ik kon het niet meer aan, Stacy heeft een foto van me getrokken huilend in de wc's met uitgelopen mascara. Ze dreigde dat ze het op heel facebook zou zetten en ze alles zou doen om me belachelijk te maken." Emily kreeg alweer tranen in de ogen toen ze dit stuurde. " WAT?! Dat meen je niet? Wacht tot ik die bitch te pakken krijg, verdorie! Dit moeten we aan Menr. De Bruin melden Em, dit kan toch niet meer!" reageerde Ashley kwaad. " Ash, ze haten me, ik weet ook niet wat ik verkeerd doe. Stacy en Hannah zullen alles doen om me kapot te maken en ik weet niet hoe lang ik dat nog vol houd." Plots hoorde Emily iemand naar boven komen ze stuurde nog snel: "Be right back" naar Ashley, klapte haar laptop dicht en veegde de tranen uit haar ogen. "Emily,je vader en ik moeten morgen naar een belangrijke vergadering, we gaan wat later thuis zijn. Nouja het kan best laat worden. Dus je zal zelf voor wat eten moeten zorgen, lukt dat?" Emily's moeder keek haar aan. Emily zuchtte. " Mam, ik ben dit gewend, ik kan wel voor mezelf zorgen." zei Emily geërgerd. "Oke, slaapwel voor straks lieverd." Emily's moeder deed de slaapkamerdeur zachtjes dicht en liep de trap weer af.
"En zo gaat het dus elke dag opnieuw." dacht Emily bij zichzelf.
Ze hebben nooit eens tijd voor me, altijd druk bezig.
Nooit een familie-uitje nee daar hebben ze geen tijd voor.
Emily zuchtte en klapte haar Laptop weer open.
Er kwam weer een berichtje van Ashley binnen. "Hee, kop op Em, we gaan ons niet laten doen door die bitches oke? Ik ben er voor je en Brandon is dat ook. We maken ons zorgen over je, we weten hoe erg ze je pesten in de klas en we gaan er samen iets aan doen. Ik moet gaan, see you tomorrow. x"
Emily kreeg een glimlach ophaar gezicht. Moest ze Ashley niet hebben, zij helpt haar overal doorheen. Emily kreeg weer wat moed. Al keek ze niet echt uit naar morgen, wéér een vermoeiende dag.
Ondertussen was het half 10. Emily besloot om vroeg haar bed in te kruipen. Ze liep eerst nog naar beneden, mompelde een "slaapwel" naar haar ouders en gaf Pinky nog een aai op haar kopje. Daarna kroop ze haar bed in en viel in een diepe slaap...
Reageer (2)
'k ga in de vakantie verder schrijven x
1 decennium geledenILOVEYOU2 ! <3
VERDER! (: I LOVE YOU.
1 decennium geleden