Foto bij deel 10

Niall&Liam&Merel spreken

we bleven nog tot in de vroege uurtjes feesten .
nu hadden we 2 reden om te vieren
dus ook een reden voor langer te vieren.
'ik ga wat drinken halen , willen jullie wat' vroeg ik aan iedereen
'Cola , redbull vodka , nog een fles cava & een passoa' wordt er van alle kanten geroepen .
'ik zal je wel even helpen' bood Merel me aan & ik knikte
we gingen naar de bar en bestelde alles.
'Jullie hebben het echt goed geregelt hier Niall , ik ben echt onder de indruk' zei ze terwijl ze een beetje rondkeek.
'zonder moeite hoor' zei ik en glimlachte.
ik keek in haar hemels blauwe ogen en verdrinkte erin , ik werdt 'geredt' door Merel.
'eej dromertje , gaan we terug naar de rest ?' zei ze en lachte.
'aah ja euum .. oké , ik zal deze plateau pakken' stelde ik voor en we gingen naar de rest.
'Niallyboy waarom bloos je zo?' riep louis door de muziek heen.
'is Niallyboy verlieft , ooh onze jongen wordt groot' voegde Harry er nog bij .
ik weet het dat ze dronken zijn maar , ik kon er even niet meer tegen en ik liep naar buiten.

'Niallyboy waarom bloos je zo?' 'is Niallyboy verlieft , ooh onze jongen wordt groot' hoorde ik Harry en Louis zeggen tegen Niall
en zag hem daarna weglopen .
Merel wou gaan maar ik hield haar tegen .
'zal ik wel even gaan' zeg ik en ze knikte
ik liep door de mensen heen en ging naar buiten
ik zag Niall op een bankje zitten met een flesje bier .
ik liep er naartoe en ging naast hem zitten
'heej wat is er buddy?' vraag ik hem
'niks' zei hij kortaf en hij nam een slok van zijn bier .
ik trok het flesje uit zijn handen en zette het op de grond
'eeh mijn biertje' zei hij kwaad .
'Niall , drinken lost je problemen niet op hé , maar door te praten !' riep ik .
' ik wil er niet over praten , jullie lachen me toch uit' riep hij terug en hij stond op
ik pakte hem bij zijn pols en trok hem terug.
'Niall ik ben je beste vriend tegen mij kan je alles kwijt' zei ik en hij ging terug zitten .
'ik weet het zelf allemaal niet meer Liam' zei hij
'het is Merel hé' vroeg ik en hij knikte.
'ik weet het gewoon niet , ze maakt me blij' zei hij en ik geef hem een schouderklop .
'heej man dan moet je er voor gaan hé , vraag aan dagmar wat ze leuk vindt en wanneer ze jarig is , probeer gewoon zoveel mogelijk over haar te
weten te komen' zeg ik
'oké , en bedankt Liam dat je mij helpt , ik weet niet echt wat ik moest doen' zei hij en we geven elkaar een broknuffel.
'kom dan gaan we naar binnen' stelde ik voor .


precies een half uur geleden is Niall naar buiten gelopen ik wou hem achterna maar Liam zei dat hij beter kon gaan.
'dagmar ik begin me zorgen te maken ze zijn nog steeds niet terug' zei ik tegen haar.
'rustig Merel ze komen zo weer terug hoor ...' stelde ze me gerust, en voor je het wist kwamen Niall en Liam door de deuropening .
ik liep naar hem toe
'waar waren jullie , ik was ongerust hoor' zei ik en trok hen in een knuffel .
'gewoon even een brotalk hé , jongens hebben dat ook nodig hoor' zei liam en we gingen naar de rest .
ik pakte mijn iphone om te zien hoe laat het was en het was al 04:30 , ik schrok .
'Jongens ik denk dat ik maar is de weg naar huis ga zoeken' zei ik, maar toen ik wou vertrekken hoorde ik geroep achter me
'HEE WACHT NIET GAAN WE MOETEN MEE HOOR' riepen de jongens in koor
'en voorwat moeten jullie mee met mij ?' vroeg ik verbaast .
'omdat onze auto's nog bij londen eye staan en ik denk niet dat ik het alleen aankan met deze dronken ventjes' legt Liam uit en ik knikte .
onderweg naar onze auto , zongen we wat liedjes onder begeleiding van onze 2 zatlappen Harry en Louis.
Dagmar en Zayn liepen hand in hand en redelijk nuchter.
en Niall liep er wat afwezig bij en Liam liep ernaast en gaf hem een schouderklop .
ik zou eigelijk wel willen weten wat er gezegt is bij die 'boytalk' want Niall liep weg nadat de jongens iets zeiden van verliefd ofzo, ik had het niet gevolgt.
we kwamen aan bij de londen eye en zayn en dagmar namen rustig de tijd voor afscheid te nemen , ik hield het simpel en gaf iedereen een knuffel
en een kus op de wang eerst Harry dan louis die me redelijk lang vasthield, en dan Liam en voor ik Niall nog vasthad zei hij dat hij al in de auto ging zitten.
ik keek naar Liam die zijn hand op mijn schouder legde .
'wat is er met hem , heb ik iets verkeerd gedaan' zei ik en ik voelde mijn ogen waterig worden.
'Hij heeft even wat tijd voor hem alleen nodig' zei Liam en ik knikt. ik liep naar mijn auto en ging achter het stuur zitten en ik wachte op dagmar .
ik zette de radio op en one thing was bezig , de solo van niall begon en er loopte een traan over mijn wang .
'waarom liep hij weg op het feest , waarom wou hij geen knuffel van mij' zeg ik tegen mezelf.
heb ik iets verkeerds gedaan ?
ik zeg eerlijk ik ben in de tijd dat we elkaar kennen verliefd geworden op Niall , maar na vandaag weet ik zeker ; HIJ NIET VAN MIJ .
ik droogde mijn wang en deed de uitgelopen mascara weg en zag dat Dagmar opweg was naar de auto ik werkte mijn mascara terug bij zodat
je niet had gezien dat ik geweent had .
ze stapte in en ik starte de auto.
'wat is dit toch de geweldigste dag ooit' zegt ze . fuuh gelukt ze had niet gezien dat ik geweend had en ze pakte iets uit haar handtas
het was een CD van One direction en ze stak het in de auto en zette hem op .
ze zette More Than this op mijn ogen begonnen terug waterig te worden , bij Niall zijn solo werdt het me even te veel , en de tranen rolde maar over mijn wangen. en ik drukte het liedje af en zette de radio op
'hee dat lied... Oeii Merel wat is er ?' vroeg ze geschrokken toen ze mijn tranen zagen.
ik zag ons huis in de verte en zweeg even tot we op de oprit reden , ik wilde uitstappen maar dagmar deed de deuren op slot .
' nu ga je me zeggen wat er is Merel' zegt ze en ik knikte.
'het is Niall , ik ging afscheid nemen van de jongens en ik gaf ze allemaal een kus op de wang en een knuffel maar toen ik bij Niall aankwam liep hij gewoon weg en ging hij in de auto zitten , Dagmar heb ik iets verkeerd gedaan , zeg het me aub' zei ik en er kwamen nog meer tranen.
'maar meisje toch je hebt niks verkeerd gedaan ik ben er voor je hé maar ik heb een vraag ; ben je verliefd op Niall ?' zei ze en ik schrok een beetje van haar vraag maar ik knikte.
en ze trok me in een knuffel en wreef over mijn rug.
'kom we gaan naar binnen, dan maak ik warme chocolademelk voor je en we slapen gewoon lekker in de zetel' stelde ze voorzichtig voor en ik stemde toe.
dagmar wist me altijd wel op te beuren.
even later zaten we met onze pyjama's en warme chocolademelk in de zetel met onze dekentjes.
dagmar zette the notebook op en we zagen de film uit en vielen in slaap

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen