'Just one day with you...'
' Wat? Teera, schatje, je... leef je nog?'
' Willen jullie alsjeblieft Jayz nog halen, voor een dag met hem, een enkele dag?'
' Jou hier alleen laten, en de kans dat je ontsnapt...'
' Jullie, zijn een tweeling, een kan de wacht houden!'
' Okee... Dana, hou jij even de wacht op Teera, ga ik, Jayz, Linda en Sven ook halen!'
' Dan kan ze als iedereen slaapt Jayz hypnotiseren!'
' Leg hem dan ook in de kooi als jullie me niet vertrouwen!'
' Dat kan... Daan, ze kan wel, we zetten dat vreemde geluidsding aan, als ze begint te praten worden we wakker!'
' Nikki, dat, weetje inderdaad, we leggen hem ook in de kooi, dat domme geluidsding heeft geen zin! Ik hou de wacht!' Jep dat is inderdaad gebeurt, mijn lieve buurjongen kwam ook en ik dacht gelijk, dit is mijn laatste dag met een lieverd als jou!
' Jayz jij mag bij Teera in de kooi!' zegt Dana
' OMG, klinkt ook helemaal niet verkeerd, waarom zitten ze daar in?' zegt Linda die samen met Sven van niks af weet en het waarschijnlijk wel afvraagt... we hadden nog wat gepraat met elkaar en daarna is iedereen gaan slapen, ik kon niet slapen en kreeg steeds meer schuldgevoel, gemengd met... spijt... en het loner gevoel, dat eerste omdat ik Jayz heb gebruikt, dat tweede omdat ik bang ben voor zijn reactie morgen, dat laatste omdat ik weet dat het nu ook echt voorbij is, een maandje geleden was ik nog een net zo normaal meisje als Nikita, Dana en Linda en nu zit ik in een conflict met mezelf en alles wat ik daar aan kan doen is... niks! Ik kijk naar Jayz, die zelfs met een grijns slaapt, ik krijg een tintelend gevoel in mijn buik van het idee dat ik echt van hem hou en we nu niet meer bij elkaar zullen zijn, wat zou hij denken, ik moet hem gelijk de waarheid vertellen, ja, ik ga gelijk vertellen wat er allemaal aan de hand is, ik ga er niet omheen draaien, Jayz heeft het recht dit alles te weten! Morgen zal ik alles recht zetten, met geluk zal het daar bij blijven, en misschien, met die gedachte val ik in slaap, misschien heeft Nikita gelijk, als hij echt de ware is, zal dat morgen echt wel blijken!
Er zijn nog geen reacties.