Foto bij deel 9

verjaardag van Zayn Malik ♥

Ik werd wakker door deur van mijn kamer die open ging. ik hoorde Niall zeggen 'jongens ssst sebiet maak je hem wakker en dan is het geen verassing meer' zei hij en ik denk da hij daarna iets in zijn mond stopte.
'ja als jij de verassing op eet is er geen verassing meer he ' hoorde ik Harry zeggen en ik lachte stil .
'maar ik had honger' spreekte Niall Harry tegen. en ze kwamen mijn kamer binnen.
Ik hoorde zachtjes een gitaar spelen en ze begonnen z happy birthday te zingen , ik deed maar alsof ik net wakker was en schrok.
Er stond midden op het bed een mega snoeptaart met 20 op ik lachte en gaf ze allemaal een bro knuffel.
'Jongens mag ik me even omkleden , ga maar alvast naar beneden ik kom er zo aan & Niall laat aub wat taart over voor mij,dagmar en Merel hé' zei ik en ze knikte en gingen allemaal naar beneden. ik pakte mijn kleren en ging naar de badkamer en kleedde mij om en deed mijn haar goed. Opeen hoorde ik mijn iphone trillen , het was een berichtje van dagmar

'happy b-day cutie ;)
Xxx Dagmar'

Ik lachte en stuurde snel iets terug.

Dankje sweety ;D
Jullie zijn altijd welkom hier hé ;)
Xxx Zayn

Ik stak mijn iphone weg en liep naar beneden waar slingers en ballonnen ophingen.
Ik ging naar de keuken waar Niall en Harry zaten te 'vechten' voor snoep en Louis en Liam het laatste op tafel zette en roepte 'ETEN'.
Harry en Niall stopt met het strijden voor snoep en begonnen te eten
Ik ging ook aan tafel zitten en at een spiegelei.
'en wat gaan we vandaag doen?' vroeg ik.
'Verassing'zegt liam die daarna een hap van zijn toast beet.
'aah toe jongens ik moet toch kunnen weten hoe ik me moet aankleden en wie ik moet verwittigen dat ik niet thuis ben' probeer ik.
'alles is geregeld en kleed je maar gewoon aan, zoals nu is goed ' zeg Louis die zijn bord in de vaatwasser zet.
Ik hoorde de bel en ik wou opendoen maar Niall was al voor me , hij gaat normaal nooit de deur opendoen als we aan het eten zijn .
Ik hoorde de deur terug in het slot vallen en ik werd nog nieuwsgieriger wie er was , ik stond recht en ik wandel naar de woonkamer waar ik even later 2 meiden zag binnen komen,ik sta recht Merel geeft me eerst 3kussen en een knuffel en dan Dagmar.
Ik bedankte hen en we gingen in de zetel zitten .
'willen jullie nu aub zeggen naar waar we gaan' probeer ik nog .
'haha weet hij het nog niet?' vraagt Merel
En de jongens knikte .
'dan zullen maar is vertrekken hé' zegt dagmar en ik trek haar in een knuffel.
'dankje dankje ik zit al heel de morgend te wachten' zei ik en ze lachte.
Iedereen pakte hun jas en we gingen richting de auto .
'hooho zayniiboy jij gaat zo niet in de auto zitten' zei Merel en ze pakt een blinddoek uit haar handtas.
'nee Merel pleas nee ik ben niet zo voor dat verassing gedoe ' smeekte ik haar nog maar het was te laat even later zat ik geblinddoekt in de auto .
'we zijn er' roept Louis enthousiast.
Mijn deur werdt opengedaan en iemand helpte me uit de auto .
'Ben je er klaar voor Zayn' fluisterde Dagmar in mijn oor en ik knikte opgewonden.
Even later werdt mijn blinddoek eraf gehaalt en ik werdt even verblindt door het zonlicht maar daarna zag ik dat we gingen 'PAINTBALLEN' riep ik over de parking en iedereen lachte .
'kom dan gaan we naar binnen' Zei merel en ik volde haar. we deden onze pakken aan en werden verdeelt in 2 teams ; ik , Niall , Dagmar en Merel tegen Louis , Liam en Harry ze vonden het niet erg dat ze met 1 iemand minder waren omdat Merel en Dagmar meiden waren maar ze gingen zich niet laten doen hoor .
'3..2..1 START' zei de scheidsrechter
En we vertrokken voor de overwinning
Even later hoorde ik Harry roepen
'Mhahaha Nialler je ligt eruit man mahahah' riep hij en ik moest eerlijk zijn ik moest ook wat lachen het was nu weer 3 tegen 3 ik zag Liam richten op dagmar en dat liet ik niet zomaar gebeuren en ik ging in de aanval en schoot op liam en hoorde hem kreunen 'jaa liam dan moet je maar niet op dagmar richten hé haha' zei ik en stak mijn hand uit naar dagmar ze stond recht en zei 'dankje Zayn' zei ze lief ik ik duwde haar naar benende Want ik zag harry op ons afkomen , ik keek nog even over de band en zag dat Harry merel eraan had geschoten langs de zijlijn juichde Niall 1 omdat er iemand van het andere team er aan was en 2 omdat er iemand bij hem kon komen zitten en waarschijnlijk ook omdat het Merel was. ik en dagmar hadden een plan; Dagmar leidde Louis af en ik schoot op hem, hij kreunde. nu alleen nog Harry Ik ging hem uitdagen en afleiden en dagmar ging de vlag halen.
'Harry Harry ;D ik ga winnen' riep ik en harry ging in achtervolging en dagmar ging naar de vlag
Even later hoorde ik een toeter dat betekent dat iemand een vlag heeft en jaja in keek hoe dagmar met de vlag naar mij loopte en gaf haar een knuffel en tilde haar op 'wooh we are the winners !'en merel en niall kwam naar ons gelopen .
We kleede ons terug om en gingen naar de auto. in de auto zaten Louis en Harry nog een beetje te mokken omdat ze niet waren gewonnen. toen we aan de londen eye waren werd ik zo blij ik vond dit altijd de mooiste plek van londen. we betaalde en gingen in een bol zitten. we zaten er met zen 8en alleen in .
We stonden nu helemaal vanboven en het uitzicht was prachtig
Ik pakt dagmar haar hand en trok haar in een knuffel en fluisterde in haar oor:
'dankje voor deze leuk dag Dagmar ' en ze lachte.
'de dag is nog niet voorbij hoor' zei ze en we bleven nog even in een knuffel en we hoorde gejoel achter ons .
'is Zayniiboy verliefd' vroeg Louis en ik en dagmar lieten elkaar los
'haha grappig hoor BooBear' zei ik zo stoer mogelijk terug .
We kwamen terug benenden aan en stapten uit.
En jaja ik werdt weer geblindtdoekt door Merel .
Maar deze keer was het wandelen en niet met de auto ik hoorde in de verte muziek en begon te dansen op straat iedereen lachte.we kwamen aan waar we moesten zijn en de blinddoek mocht af.
Ik zag dat we in een club zaten met 1000de mensen Dagmar trok aan mijn hand en deed teken dat ik haar moest volgen. ik volgde haar en we kwamen aan op de bovenverdieping waar allemaal drank en lekkerneie stonden we begonnen allemaal te dansen en te drinken na een tijd had ik zin om te roken en ging naar buiten, ik hoorde hakken achter mij ik draaide me om en zag dagmar voor me staan ik bood haar ook een sigaret aan maar ze weigerde we gingen verderop op een bankje zitten .
'en vondt je het leuk vandaag ?' vroeg dagmar aan me, en ik knikte en blies de rook uit mijn longen.
Ik keek in haar prachtige groene ogen en ik weet het nu zeker in ben verliefd op haar.
Ik legde mijn hand op haar been en ze glimlachte
Ik smeet mijn sigaret weg en dronk nog van mijn drankje dat ik meegenomen had, ze keek me aan en ik glimlachte.
'Zayn , ik heb dit nog nooit voor een jongen gevoelt ik vindt je leuk' zei ze en voor dat je het wist waren haar warme lippen tegen de mijne gedrukt , het was een passionele kus die naar mijn verlangen veel te kort duurde.
Ze legde haar hoofd op mijn borst, ik streelde door haar haar
'ik hou van jou Dagmar , ik laat je nooit gaan' fluisterde ik in haar oor
'Zayn ik hou ook van jou en ik laat je nooit gaan!' zei ze terug en kuste me weer ik voelde haar rillen en zei 'je hebt het koud hé ' vroeg ik. en ze knikte 'kom dan gaan we naar binnen' stelde ik voor, we stonden recht en ik sloeg mijn arm rond haar schouder.
'waar waren jullie? ik was jullie overal aan het zoeken'zei Merel die naar ons kwam gelopen.
'ooh gewoon even naar buiten' zei dagmar en keek me met haar prachtige ogen aan.
'ooh wacht even hier klopt iets niet jullie zijn zo blij ooh wacht zijn jullie ..nee echt? geweldig!' en we werden in een knuffel getrokken de jongens kwamen er bij staan en vroegen wat er was.
'nou ...' Dagmar en Zayn zijn een koppel' onderbreekt Merel mij en de jongens feliciteerde ons allemaal we opende een fles cava en tooste op Mij en Dagmar .

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen