Foto bij deel 8

Merel& Niall spreken.

Ze pakte haar gsm van het nachtkastje en begon het sms uitbundig te lezen
'en en en en en en?' vroeg ik nieuwschierig .
'OMG hij vindt me leuk , hij vindt me leuk MEREL HIJ VINDT ME LEUK!!' roepte ze door heel het huis
'Dagmar meen je dat nu ?' zei ik sarcastisch terug , natuurlijk zag je dat ze elkaar leuk vonden zelf een blinde had dat gezien !
Ik pakte haar iphone af en las het berichtje

dagmar,
from the first moment when I looked at you my heart was beating a little faster, When you turned on the beach i know it was just the best moment of my life .
the date at starbucks did not last long because I had come to know something about you .
you have the most beautiful girl voice I've ever heard !
it was great and worth for repeating .
dagmar I like you
i can't wait too see you again!
Xxx Zayn

'ooh dat is zo lief van Zayn , wat ga je terug sturen?' vraag ik aan haar .
Ze pakt haar iphone terug en typte iets in en liet het aan me lezen.

'Zayn

this message is so sweet
the first time I looked into those beautiful brown eyes
I thought maybe this is my dream boy
this is just the start i think and I like you to !

Xx Dagmar

Ik knikte en ze verzende het.
Ik pakte nog even mijn ipad erbij en bekeek facebook nog is aandachtig want het was al lang geleden dat ik er nog is op ben geweest.
Nadat ik alles had bekeken zei ik nog slaapwel tegen dagmar en viel in slaap.

Ik werdt wakker door mijn iphone die een berichtje kreeg.
Ik wrijf in mijn ogen en zag dat het 11u was.
Het is een berichtje van Niall
Snel open ik het en lees het .

'heej Mereel ;D
Alles is geregeld voor Zayn zijn verjaardag 'Party'
Ik geef even een overzicht
-Paintballen
-ETEN ;D
-Londen Eye
-Party in een Privéclub
Wil je dat ook even doorgeven aan Dagmar
We spreken bij ons af hé x
Tot dan ;D
Xxxx Niall

Ik lachte bij het stukje 'ETEN' , maar aan de ene kant vond ik spijtig dat het over het feestje ging , ik moet eerlijk toegeven ik had wel wat gevoelens voor Niall maar ik denk niet dat het wederzijds is , ik stuurde snel een sms terug en besloot om op te staan en me te gaan omkleden.

'Heej Nialler ;D
Oké ik heb het doorgegeven aan Dagmar en we verhuigen ons er al op
Tot dan ;D
Xx Merel x

Ik kleede me aan en ging naar benenden en zag dat dagmar al wakker was ze had een ontbijtje gemaakt dat bestaat uit , spiegeleieren , omeletten , pannekoeken en verloren brood .
Aan tafel vertelde ik de plannig nog is tegen dagmar en ze schreef het op en hing het op de koelkast .

Niall Horan

Ik had eindelijk een reden om naar Merel te smsen
Over het feest van Zayn.
Ik weet het misschien een beetje raar dat ik daar over begin maar alles voor met merel te kunnen smsen , ze had iets speciaals bij mij gedaan , en de jongens weten dat ik niet snel verliefd wordt maar het gaf toch een blij gevoel .
Ik kreeg een bericht terug en mijn mondhoeken gingen al naar boven toen ik haar naam zag staan , ik opende het bericht en las het , ik bloosde een beetje omdat ze Nialler zei , dat zeggen alleen belangrijke personen tegen mij zoal de band en nu ook Merel.
Ik wist het deze dag kon niet meer stuk !

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen