It's A Wonder!<3 [9]
Deel 9
Bijnaa 10!!
Reactiees
Deel 9
Als je aankomt in school ga je rap je fiets in de fietsenrekken zetten. Je kijkt eens rond en je ziet Leslie en Aline al staan. Je rent naar hun toe. Jij: Lieverdss! Aline&Leslie: Lieverdd! Jij: Alles okee? Leslie: Jhaa metuu? Jij: Ook supr kheb een klein babykatje!! Aline: Echt oohh!! Hoe heet het? Jij: Loeka! Je weet al lang dat Aline een echte kattengek is. Jij: Maar kom we gaan maar nr Frans! Nr die koe die op alles commentaar heeft! Leslie: Omg ds waar!<3 Jullie lopen naar jullie lokaal en gaan achteraan in de klas zitten. Als jullie net zitten komt mevrouw Leemans binnen of zoals wij haar noemen Mevrouw Koe! Ze begint te zagen over vanalles en nog wat. Je let niet echt op. Je denkt eigenlijk alleen maar aan Nick Jonas. Je hoopt dat hij op msn komt! Na Frans heb je nog een paar lesuren en voor je het weet is het middagpauze. Je loopt naar de kantine en neemt wat op zo’n schoteltje. Je gaat zitten bij Leslie en Aline die ondertussen ook al hun eten hebben gehaald. Na de middagpauze hebben jullie nog wat saaie lesuren en dan hoor je de verlossende bel gaan. Bel: TRIINNGG!! Je steekt rap alles weg. Je zegt gedag tegen Leslie en Aline. Je loopt, eerlijk gezegd rent naar je fiets en fietst zo rap je kunt naar huis toe.
Reacties?
Reageer (2)
Hahahaha, ligt het aan mij of gebruik jij wel heel vaak het woord rap?
1 decennium geledenIn ieder geval, geweldig verhaal tot nu toe!
En wat hoe ik toch van die bel.
Maar bij ons gaat hij nieet van TRING! maar van ZOEEEEEM!, want het is een zoemer.
^^
1 decennium geledenSuper!
Snél verder héé x3