Deel 7

Tis nuu wel nog saai maja! xD

Xx Elena

Deel 7
Je hoort je GSM een paar keer over gaan. Na een tijdje neemt er toch iemand op.
Jij: Mamaa!
Mama: Jhaa?
Jij: Ik heb zo’n klein zielig poesje gevonden..Mag ik het houden?
Mama: Als je er goed voor zorgt!
Jij: Tuurlijk! Mr bn Door Byee
Mama: Dag Kindje.
Je legde af en knikte blij naar de dierenarts. Jullie hadden nog spulletjes voor poesjes staan want jullie hadden er vroeger ook één maar die is overreden. De dierenarts gaf de pilletjes die je in haar eten moet doen één keer per dag één week. Ik pak het poesje over. En je loopt terug naar huis. Daar aangekomen zet je haar neer in je kamer. Nu nog een naam. Minou? Loeka? Zara? Ik denkd at ik Loeka pak! Ja dat is het. Ik zet de spullen in mijn kamer. Je besluit om je al om te gaan kleden. Je loopt naar de badkamer en kleed je rap om. Als je teerug naar je kamer loopt zie je dat Loeka een beetje zit te spelen. Je speelt nog even met haar en dan ga je meer slapen want morgen school..
Je kruipt in bed trekt de dekens goed over je heen zodat je het lekker warm hebt. Je had de wekker al gezet. Als je goed ligt sluit je je ogen en niet veel later val je in slaap!

xXxElena! Reacties (A)

Reageer (2)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen