It's A Wonder!<3 [4]
Deel 4
Maar nu wil ik reacties!
Xx Elenaa
Deel 4
Het is vandaag zondag! De laatste dag van het weekend morgen weer naar school. Je kijkt op je wekker en ziet dat het tien uur is. Je kan toch niet meer slapen dus je stapt maar uit je bed. Je gaat naar de kleerkast en pakt er een witte skinny uit en een warme pull. Het is namelijk december. Ik ben juist jarig geweest! Je loopt naar de douche. Je kleed je uit en gaat onder de douche staan. Je laat de warme stralen over je lichaam lopen. Na een tijdje draai je de kraan uit en gaat de douche uit. Je droogt je af en trekt je kleren aan. Je laat je haar maar krullend vandaag. Je doet een beetje mascara en lipglos op. Niet te veel je houd van de natuurlijke look. Je loopt naar beneden. Je bent weer alleen want je ouders zijn op reis voor hun werk. Ze zouden woensdag thuiskomen maar dara ben ik nog niet zo zeker van van want meestal verlengen ze de reis altijd. Maar ja. Je maakt een boterham met kaas en een glas fruitsap. Als je ontbeten hebt leg je alles terug en ga je naar je kamer. Je zet je pc op. Misschien is Nick online.
Maar tot je grote spijt is hij niet online. Misschien heeft hij me gewoon niet geaccepteerd, denk je, of hij heeft het druk. Ach Roos laat je niet gek maken. Misschien was het gewoon zo’n domme grap van iemand, zeg je tegen jezelf. Je gaat dan maar ff op quizlet. Je begint je een beetje te vervelen en gaat dan maar wat tv kijken. Je zet het op TMF en je ziet dat de Jonas Brothers net bezig zijn. Je begint luidkeels mee te zingen! As het liedje gedaan is komen er een paar saaie liedjes. Je zet de tv maar uit want er is toch niks op. Je bedenkt je dat je ook gewoon ff kan gaan wandelen in het parkje hier in de buurt. Ja! Dat ga je doen. Je doet je All-stars aan en je jas. En Je gaat naar buiten …
Xx Elenaa Ik wil Reactiees!
Reageer (3)
Kom online Nick!
1 decennium geledenLove it 3<
1 decennium geledenYOu've Got A Reaction
1 decennium geleden