Deel 2

Reactiees



Xx Elenaa

Deel 2
Je doet de deur open en ziet Leslie staan. Jij: Lesliee. Leslie: Roosjee! En jullie geven elkaar een hug. Je stapt in haar auto en jullie vertrekken. Aangekomen bij de cinema gaan jullie zien welke film jullie willen zien. Jij: Twilight! Twilight! Twilight! Leslie: Okee is goeed! Jullie kopen de ticets maar voor jullie naar de zaal gaan koop je eerst nog een popcorn en cola. Leslie eet mee van jullie popcorn en koopt ook nog een flesje cola. Je rekenen af en gaan naar de zaal. Jullie zitten er midden in de zaal waar jullie heel goed kunnen zien. De film begint.
Na de film was jullie popcorn nog niet op maar jullie hadden geen zin meer dus jullie gooien hem maar weg. Jullie lopen de zaal uit en gaan terug naar de inkom. Leslie: Ik moet nog ff naar de wc, wacht je ff? Jij: Jhuaa, kzal nie weglope! Ondertussen in Leslie al naar de wc gelopen. Je kijkt ff rond en ziet een briefje liggen. Je loopt ernaartoe en pakt het op. Je draait het om en leest wat er staat : …

Wat er staat zie je in de volgende ! Xx Elenaa ! Reacties ! (A)

Reageer (3)

  • GonnaGetIt

    snel verder
    want wil weten wat erop staat :)

    1 decennium geleden
  • Skydive

    Ben benieuwt!

    1 decennium geleden
  • IOnlyLoveYou

    WAT STAAT ER OP?
    :X

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen