It's A Wonder!<3 [1]
Deel 1
Reactiees
Xx Elenaa
Deel 1
Je hebt een groot huis. Maar je zit er zo vaak alleen. Je ouders zijn altijd weg voor hun werk. Je spreekt wel vaak al met Leslie en Aline. Zoals shoppen ofzo. Je zit nu een beetje verveeld acht je pc. Er is niemand interessant online. Je besluit om maar is naar Leslie en Aline te bellen. Misschien om te gaan shoppen of naar de film te gaan. Je neem je GSM en typt het nummer van Leslie in.
Jij: Lesliee!
Leslie: Roosjee!
Jij: Zin om af te spreken straks ofzo?
Leslie: Jhuaa is goeed, cinema?
Jij: Okéé is goed.
Lesie: Ik kom je tegen 19 uur halen. Mr kbn door ns mama roept.
Jij: Tot Stakss!
Leslie: Jhuaa Byee!
Je legt af. Je sluit de pc af en zet je cd van de Jonas Brothers op. That’s Just The Way We Roll galmt door je kamer. Je gata maar is kijken wat je gaat aandoen starks. Je kijkt in je kast en pakt je gele skinny. En een T-shirtje. Je pakt zwarte ballerina’s en en flashie rose jas. Je gaat eerst douchen. Je gaat naar de badkamer en kleedt je uit en gaat onder de douche staan. Je voelt de warme stralen over je lichaam lopen. Na een tijdje kom je toch uit de douche. Je stijlt je haar en maakt een een soort van dot of staartje in vanachter. Je doet je kleren aan en doet een beetje Make-up op. Je gaat voor de spiegel staan en keurt het goed. Je loopt naar beneden om nog rap iets te eten. Je pakt een boterham en smeert er choco op! Als je na een tijdje alles op geruimd hebt hoor je de bel al gaan. Je doet je schoenen en je jas aan en loopt naar de deur!
Xx Elena! Reacties Verder..?
Reageer (2)
Da's Toffe Foto
1 decennium geledenNicé ;]
Super! ^^
1 decennium geleden