Foto bij (6) Vips...

Goeimorgen!! moest vandaag een beetje later op school zijn dus eerst een beetje Q...

Als ik een springstok nodig had gehad, zou Sarah perfect ten dienste kunnen gesteld worden, maar zeg nu zelf. Als je je favoriete artiesten gaat ontmoeten, heb je dan een springstok nodig? Dacht het niet. jojo en ik probeerden haar dus te kalmeren. De man voor ons tikte even kort op de deur. Een hoofd schoot naar buiten; zwart haar dat alle kanten uitstond, en vrij opgewekte manier van spreken; Bill Kaulitz. 'Oh, jullie zijn er. Kom binnen!' zei hij lachend. Hij liep weer naar binnen en plofte neer in de zetel die voor een grote tv stond. Gustav en Georg waren een of ander racespel aan het spelen. Georg keek op en glimlachte. Hij zwaaide even, Gustav liet zich niet afleiden. Georg's auto stond stil en Gustavs racemobiel stoof hem voorbij. 'Je bent aan het verliezen.' mompelde ik zacht, wijzend naar de Tv. Hij keek verbaast en draaide zich toen weer naar het scherm. 'Nee hoor, ik lig nog 2 ronden voor.' mompelde hij glimlachend. '1' verbeterde Gustav hem glimlachend. Ik ging achter hen staan en keek mee. Pc spelletjes waren mijn ding niet echt. Ik keek rond, ze hadden een grote euhm..kamer, kleedkamer...ruimte. Een zetel, spelletjes, een tweede tv, een muziek installatie, een voetbal tafel, een pool tafel en nog meer van die dingen... Bill sloeg met zijn hand tegen zijn voorhoofd en kwam weer voor ons staan. 'Ik ben vergeten om ons goed voor te stellen, sorry.' zei hij glimlachte. Ik grinnikte, vergetelheid was iets dat we gelijk hadden. 'Bill Kaulitz.' zei hij glimlachend terwijl hij een kus op mijn wang drukte. 'Zora, miss -nu niet meer- hyperactief is Sarah, aan de andere kant Johannes.' stelde ik ons voor. 'Zeg maar gewoon Jojo.' zei Johannes vlug. 'Jojo...leuke naam.' zei Bill lachend. 'Die twee in de zetel zijn Georg en Gustav en Tom is... waar is hij?' hij leek het aan zichzelf te vragen. okééé... denk ik. 'Comming, comming.' zei een andere stem, een stem die ik herkende... Ik keek op, in een van de deuropeningen stond Tom te glimlachen. 'Hallo daar,' zei hij met een kleine knipoog. Hetgeen me meteen opviel was zijn trui... een hoodie.

Reageer (7)

  • AlreadyGone

    Super deeltje!
    Snel verder!
    x

    1 decennium geleden
  • darksunside

    tom lekker aardig van je geeft hun gratis VIP kaartjes maar mij niet:X

    1 decennium geleden
  • Aslansdaughter

    snel verder!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    1 decennium geleden
  • AngelicPower

    Snel vereder!!!(Y)

    1 decennium geleden
  • XTokioHotelXLov

    verderrr :)

    hij is leukkkk :)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen