Foto bij (5) tickets

'Rare gast.' mompelde ik terwijl ik bij Sarah ging zitten. Sarah keek me verbaast aan. 'Welke gast?' ze keek rond, toen ze niemand vond keek ze weer naar mij. 'Ik zat daar rustig, komt hij ineens vragen waarom jij raar bent.' zei ik met een lachje. 'Deed hij niet!' protesteerde ze. 'jij was er niet bij, Sarah. laat zora vertellen.' zei Jojo, hij leek nieuwsgierig. hij had gezien dat ik iets in mijn handen had. 'dus, ik zeg hem dat jij kinderachtig doet om een stel concert tickets.' Sarah wou weer onderbreken, maar Jojo sloeg zijn hand om haar mond en deed teken dat ik verder kon gaan. 'Geeft hij me plots drie vips in mijn handen.' mompelde ik met een glimlach toen ik de kaarten boven haalde. Jojo had duidelijk iets anders verwacht, maar hij glimlachte. Nu zou hij geen gezaag meer van haar moeten aanhoren deze avond. alleen maar gezucht omdat ze het zo leuk vond en hen zo knap vond. Ik grijnsde. 'Waar is mijn engel?' vroeg Sarah lachend terwijl ze zich weer omdraaide en elke jongen aankeek in de hoop dat hij zou zwaaien, als teken dat hij ons het cadeau had gegeven. 'Wat ga je doen? Hem tegen je boezem drukken?' vroeg Jojo grinnikend. 'Hem kussen, op zijn minst.' mompelde ze lachend, maar ze rolde met haar ogen. 'Hij is meteen vertrokken, ik ken niet eens zijn naam.' mompelde ik zacht. Sarah zuchtte. 'Kan ik hem niet eens bedanken.' zei ze zacht. 'Ik weet zeker dat hij zich dat nu al beklaagd als hij wist wat je zou doen.' zei Jojo lachend. Sarah gaf hem een duw, maar niet zo hard.

Sarah stond net niet op het punt om flauw te vallen toen ze ons vertelden dat we door mochten. ik was niet helemaal zeker geweest van mijn stuk toen Jojo de tickets toonde. Wat als die gasten terugkwamen, zeiden dat we het goed geprobeerd hadden en ons hadden weggestuurd. Sarah zou niet blij geweest zijn. 'Gewoon de steward volgen, hij brengt jullie bij de jongens, ze gaan zich binnenkort beginnen klaarmaken voor hun optreden.' zei de vrouw glimlachend.

Reageer (7)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen