Hier is een vervolg op Koning Kleisteen I

Koning Kleisteen XII

Koning Kleisteen XII Werd geboren in 283318 BC. In het water onverwacht en zijn naam werd koosje. Verder was hij van jongs af aan opgevoed door water dieren zoals vissen en een soort van reptielen. Verder leerde hij goed mensen om de tuin te leiden en ze heel veel dingen te laten doen zonder ook maar enigzins een beloning of wat. Later op zijn 20Ste kwam hij als eerste aan land en leerde hij kruipen maar lopen werd hem niet want hij was daar te dom voor. De eerste keer dat hij een boom zag wist hij niet wat het was en viel het dus aan. Wat leiden tot de bomen oorlog van 283289 BC die vervolgens een jaar later eindigde aangezien hij er toen achter kwam dat bomen niet leefde. Later ging hij opzoek met een groep vissen naar zijn over over over over over over over over over over groot opa's geboorte plek dus de geboorte plek van Koning Kleisteen de eerste dat niet slim was want hij wist niet dat vissen niet op het land konden dus die stierve half er wege dus moest hij het zelf doen. Later veroverder hij net als zijn over over over over over over over over over over groot opa de mierenkolonië. Maar de bijenkorf had geleerd van die aanval en was daarom tegen alles voorbereid en ze hadden zelfs mazzel met het weer dat heel droog was maar dat bleek zo te zijn doordat een vulcaan aan het uitbarsten was. Verder maakte hij bondgenootschap met de spinnen die hem vervolgens ook opaten en dat was zijn einde.

Einde

Reageer (1)

  • RandomnessXx

    Dit maakt mijn dag echt beter :D

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen