O17.
Ik voel mijn wang gloeien en leg mijn hand op mijn wang. " Deed ze dat nou echt ? " Mompel ik in mezelf. Ik kijk om me heen en zie haar weglopen. " BELLA ! " Schreeuw ik, en ren naar haar toe. " Please don't go. " Ze knikt en gaat dan weer op de grond zitten. Ik ga naast haar zitten en kijk weer naar de vijver. " Wil je anders met mij mee naar huis ? " Vraagt ze, waarna ik gelijk knik. " Hopelijk weet ik de weg nog wel. " Hoor ik haar mompelen, ik begin te grinniken en voel dat ik een stomp tegen mijn arm heb gekregen van Bella. " Ey ! " Ze glimlacht en begint weg te rennen, ik ren achter haar aan en heb haar al snel bijna ingehaald. Als ik bijna voor haar ren pak ik haar rond haar middel en hou haar vast. " Hebbes. " Fluister ik in haar oor en voel haar rillen. Ik glimlach en draai haar rond. " Kom dan gaan we verder. " Ik laat haar los en loop verder, blijkbaar is Bella verbaasd door mijn actie, want ze blijft nog even staan. " Kom dan Bella ! " Ze kijkt op en grijnst dan gelijk. Ze rent naar me toe en samen lopen we naar het metrostation. " Hmm, ik hoop dat mijn ouders wel normaal gaan doen. " Ik grinnik en kijk haar aan. " Tuurlijk, ik ben Louis niet. " Ik zie haar scheef glimlachen, blijkbaar had ik die opmerking niet mogen maken. " Sorry. " Zeg ik zachtjes waarna ik naar beneden kijk. " Misschien moet ik maar gewoon naar mijn eigen appartement gaan. " Zeg ik, en draai me gelijk om, waarna ik me mee laat slepen door mijn gedachten.. In gedachten verzonken, hoor ik iemand achter mij aan hollen en op me rug springen. Lange haren komen over mijn schouder, waardoor ik merk dat het Bella is. " Zomaar weg gaan, dat vind ik niet kunnen. " Ze prikt in mijn zij, en springt van mijn rug af. " Kom je gaat mee naar mijn huis. " En ze trekt me mee naar de metro, die blijkbaar net gestopt is. Ze drukt een kaartje in mijn hand en duwt me de overvolle metro in, ik ga op een plek zitten en trek haar op mijn schoot, als ik haar zie zoeken naar een plek. Een grinnik komt uit haar mond en ik zie haar glimlachen, waardoor er bij mij ook een glimlach op mijn gezicht komt. " Don't poke. " Zegt ze, als ik heletijd in haar zij blijf prikken. Ik kijk haar lachend aan en zie dat ze opstaat en me weer mee trekt de metro uit. " Hmm, nu hoop ik dat ik gelijk de goede weg loop. " " Ken je de weg nog niet dan ? " Vragend kijk ik haar aan. " Ik woon hier amper een week. " Mompelt ze. Ik leg mijn arm over haar schouders en zie een groot huis in zicht komen. Blijkbaar is dat het huis waar Bella woont, want ze loopt de oprijlaan op en drukt op de bel..
--
Sorry voor zo'n kort en laat stukje, ik heb het deze week druk en was heletijd bezig met mijn andere verhaal; Heartland. Ik hoop dat ik in het weekend weer vooruit kan schrijven en elke dag wat kan activeren, want ik heb weer wat inspi (:. Oh en abbo's, ik hou van jullie ^^. Ik heb nog steeds alle abbo's en heb volgens mij bijna een week niet geschreven o:. .
Reageer (2)
I don;t care how long you take to write a new chapter. If your story is good it is and period. And yor story is more than awesomee soo.. HIEER BEN IK . snel verder x
1 decennium geledentrouwe abo hier(A) hehe
1 decennium geledensnel verder <3