Nikita kwam net gezellig! Weet wat ze zei: ' Hey mop!Kom jij gezellig een filmpje bij mij en Daan kijken?' jep, ik ga filmpje kijken, het is wel vaag als we naar nikita's huis lopen en we niet eens Jayz en Sven en Linda opgaan halen, maar die kunnen er natuurlijk ook wel zitten, we lopen naar binnen en gaan richting hun kamer, ook daar zitten Jayz enzo niet!
' Komen Jayz en Sven en Linda niet?' vraag ik dus maar.
' We kunnen ze ophalen, wil je dat?' op dat moment denk ik dat het allemaal niets is, en dan opeens verschijnt Dana voor me, Nikita geeft me een duwtje richting een kooi van staal met gouden schroeven dus probeer ik me nog snel onzichtbaar te maken maar het gaat als knipperlicht(onzichtbaar, zichtbaar, het zit zo, tegen staal is de onzichtbaarheids-kracht niet bestand en tegen goud de hersenspoeling!) Allemaal leuk en aardig maar ik zit in die kooi gevangen!
' Wat moet dit voorstellen nikki, wat weet Daan?'
' Ik zou dit liever niet willen, maar eergister ofzo kwam er een man bij me langs...'
' Wow, indrukwekkend!'
' Nikki, vertel het hele verhaal, dit is net alsof je debiel naar iedereen luistert!'
' Hij zei dat ik je moest stoppen, ik vroeg waarom en hij legde uit dat je liefde niet... niet kan aansporen,' Nikita lijkt gevoelig te worden?! ' Dit is alles wat je hebt gedaan en... en Jayz... het gaat er niet om dat hij verliefd op je kan zijn, hij moet verliefd op je zijn! Dit... dit is verkeerd, dit kan niet, dit is krachten misbruik, als het iets menselijks was, en niet iets voor een... een... een mislukt *slik* experiment, dan was het illegaal!'
' Hoe noemden je me? Daarbij, ik hou van Jayz, snap je dat dan niet?'
' Term mislukt experiment, dat is helemaal niet beledigend bedoelt hoor! Jayz, als hij ook echt van je houd en jullie echt voorbestemd zijn, kan ik je wel beloven dat... dat hij je leuk vind, en dat jullie een echte relatie krijgen! Met echte bedoel ik... dat je nu een soort acteur hebt...'
' Okee, het was fout om te hersenspoelen, maar kan je me niet gewoon vrij laten?'
' Beschouw dit als een soort gelijk van feestje! Een slaapfeestje!' Dana houd het een beetje gezellig!
' Okee... mag ik dan iedergeval uit de kooi?'
' Te groot risico!'
' Jayz... ik... okee, maar, willen jullie...'

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen