Foto bij (5) tickets

VOor het moment 16 abo's... kga het binnenkort eens in de spotlight zetten of zo..denk ik..
DIt voor alle mensen die niet kunnen wachten tot morgen...

We reden door tot we in de buurt van maagdeburg waren. hier ergens zou het concert plaatsvinden. Het verbaasde me dat het in een klein zaaltje -Op th maat, klein- was. Ik had een grote arena verwacht, maar het verklaarde wel de goedkopere prijzen. Sarah leek te willen rondspringen van plezier toen we eindelijk in de buurt van de kassa's kwamen. Jojo en ik gaven haar geld mee om onze tickets ook te kopen. Ondertussen zette we ons neer aan een picknicktafel. Ik deed mijn zonnebril aan, het was heel erg goed weer. Ik hing lui achterover, wachtend tot Sarah terug kwam. Ik keek glimlachend op naar haar, maar donderwolkje was niet zo goed gezind. 'Dat irritante huppeltutkontje voor me heeft de laatste vijf tickets gekocht.' mompelde ze boos. Ze dronk een haar blikje van daarnet uit en gooide het met al haar kracht op de grond neer. Het was op zijn minst gedeukt. Nog een geluk dat ze het blikje bewerkte in plaats van "huppeltrutkontje" of nog erger Jojo of ik. 'Dat is behoorlijk scheisse'mijn mam wist ook niet hoe je dat moest schrijven.. mompelde ik. 'Scheisse? Dat is gewoon klote!' schreeuwde ze uit. Johannes liet zijn hoofd in zijn handen hangen. 'Zo, herinner me eraan dat ik haar absoluut niet ken.' zei hij zuchtend. Ik deed mijn best om niet te grinniken, want dat zou ze verkeerd opvatten.
'Sorry jojo, maar volgens mij ken je mij wel!' riep ze luid. 'En huppeltrutkontje gaat me leren kennen, vooral mijn rechtse.' zei ze nog luider. mensen begonnen om te kijken naar ons. Sarah leek daad bij het woord te willen voegen, daarom sloeg ik mijn armen om haar middel en hield haar tegen. ik was turnster, mijn been- en armspieren waren veel beter ontwikkeld dan de hare. Ik was sterker.
'laat me los, ik moet een pop haar armen eraf gaan rukken!' riep ze uit. Johannes stond traag op, zakte een beetje door zijn knieën en keek Sarah recht in de ogen. Dat deed haar oom ook altijd als ze er een beetje over ging. om een of andere reden had het altijd een kalmerend effect op haar.

Reageer (7)

  • darksunside

    snel verder(K)

    1 decennium geleden
  • gothicpop

    ahhhhhhh
    ik zou ook echt gan stressen hoor als degene voor me net de laatste kaartjes had gekocht
    (A)
    snel verder(flower)

    1 decennium geleden
  • HappyFruits

    dankjeeeeeeee (yeah)
    ik geef een kudo ;)

    1 decennium geleden
  • AngelicPower

    Snel verder!!(Y)

    1 decennium geleden
  • SingToMe

    jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej :D
    kudoooooo!! ^^
    xx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen