Foto bij Chapter 18.

Hier is eindelijk weer een stukje! Het spijt me zo erg dat het zo lang geduurd heeft voordat er weer een stukje kwam, ik ben namelijk een beetje inspiratieloos.. Dit is Lara pov. xxx


'Sabrina!' roept Jay als hij mijn haar omhoog houdt. Ik hoor gestommel en de badkamer deur vliegt open. 'Wat is er gebeurt?' hoor ik der paniekerig roepen. 'Bloed, overal!' mompelt Jay en wrijft over mijn rug terwijl zijn andere hand nog in mijn haar zit. Ik blijf maar overgeven en de smaak van metaal vloeit door mijn mond. Zodra het is opgehouden pakt Sabrina me bij mijn haar vast en trekt mijn hoofd omhoog. 'Oh mijn god' mompelt ze geschrokken en trekt me mee naar beneden. Ze zet me neer op de bank en pakt de telefoon. Jay komt naast me zitten en doet zijn arm om me heen. 'De ambulance is onderweg' zegt Sabrina als ze weer binnen komt lopen. Ze komt naast me zitten en wrijft over mijn handen heen. 'Laar, blij me blijven hoor je me?!' hoor ik Jay als laatste roepen. Daarna is het alleen maar zwart en val ik in een diepe slaap. Niet wetend wanneer ik eruit kom.

'You hurt my feelings' mompel ik als ik dezelfde warme armen om mijn middel voel. 'I'm sorry babe' fluistert hij en trekt me mee naar beneden om te zitten. 'Je gaat veel tijd met me door brengen, wist je dat al?' hoor ik hem zeggen. Ik draai mijn hoofd en kijk hem recht in zijn ogen. 'Weetje ook voor hoelang?' vraag ik aan hem. Hij haalt zijn schouders op. 'Het enige wat ik weet, is dat wat je nu gaat meemaken allemaal echt kan gaan gebeuren, alleen als je het echt wilt' zegt hij en laat me los. Ik wil hem vragen wat hij bedoelt maar een koude windvlaag bevestigt dat hij er niet meer is. 'Doe je ogen dicht' hoor ik een stem roepen en alsof hij mij onder controle heb sluiten mijn ogen vanzelf. Zodra ik ze weer open doe is het pikkedonker en lig ik in een bed. Ik voel twee armen om mijn middel van iemand die zich in een rustige slaap verkeert. Ik sluit mijn ogen weer om te gaan slapen. 'Mama? Papa?' hoor ik een kleine stem naast mijn hoofd. 'Schatje? waarom ben je wakker, kom maar naar papa toe. Mama ligt nog te slapen' Ik herken die stem. Hij doet het kleine nachtlampje aan en ik draai me om. Ik open mijn ogen en zie hoe Nathan met een bloot bovenlijf naast me zit met een klein meisje op zijn schoot. 'Mama' fluistert ze en kruipt naast me in bed. Ik trek der dicht tegen me aan en druk een kus op der haar. Ik kijk toe hoe Nathan zijn hand door zijn haar haalt en ik glimlach even als ik de gouden band om zijn ringvinger zie zitten. Even snel kijk ik naar mijn hand en zie daar een andere gouden band. Nathan gaat weer liggen en doet zijn ogen dicht. Hij slaat zijn arm om ons beide en zo vallen we in een rustige slaap. De volgende morgen open ik mijn ogen en lig ik alleen in bed. Ik stap de douche onder en merk dan dat ik groter ben dan normaal. Als ik naar beneden kijk schrik ik. In plaats van mijn voeten, zie ik een enorme buik. Ik ben zwanger?! Hoe the feck heeft dat kunnen gebeuren. Als ik klaar ben met douchen kleed ik me aan en ren ik naar beneden. 'Daar is mama' hoor ik een kleine stem roepen en een klein lichaam rent tegen me aan. 'Meagan! Laat mama even gaan, mama moet rusten' roept Nathan vanuit de keuken. Ik glimlach naar de kleine meid die voor me staat. Ik ga op de bank zitten en rek me uit. Ik leg mijn handen op mijn buik. Meagan komt voor me staan. 'Mama kijk wat ik kan' zegt ze glimlachend en draait een rondje op der tenen. 'Goedzo' zeg ik en klap in mijn handen. Nathan komt binnen lopen en zet een kop thee voor me neer. Hij gaat naast me zitten en legt zijn arm achter me neer. Samen kijken we hoe onze dochter aan het dansen is. Onze dochter, het klinkt raar maar ook zo goed. Lara Sykes, ik kan er mee leren leven. Ze lijkt op ons. Ze heeft zijn ogen en zijn kleur haar. Mijn neus en mijn oren. Zijn lippen. Ze is volmaakt. 'Gaat het mop?' vraagt Nathan als hij me in me nek streelt. Ik knik en ga dicht tegen hem aan liggen. Ergens hoop ik dat ik niet meer wakker wordt.

Reageer (10)

  • DarkSideXx

    Oh! Zooooo mooi :). Ja, Kudo waardig hoor ^^

    1 decennium geleden
  • Zilvermuis

    sweet <3
    snel verder!!!

    1 decennium geleden
  • lizzystyles

    aww snel verder !

    1 decennium geleden
  • PrimRue

    OMG WHATS WRONG WITH HER O.o
    Die droom is echt cute<33
    Snel verduuuurrr(flower)

    1 decennium geleden
  • xmajorie

    Wat lief! ;d

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen