Titel: Same store like yesterday. 2pm.

Roos kwam aan bij de winkel. Ze zag Olivia al staan. Samen liepen ze verder naar het park, waar ze samen op een bankje gingen zitten. Daar zei Olivia: "I need to tell you something."
Roos dacht al dat er zich iets speelde, maar wat?
"You still remember yesterday right? When I was so negative about Harry?"
Aarzelend knikte Roos. Ze wist niet waar ze naartoe wilde.
"That's because I've been through the same. Harry also invited me to his hotelroom."
Roos wist niet wat haar overkwam: "But why didn't you said that yesterday? And why are you telling me this now?"
Roos zag dat Olivia het er moeilijk mee had en dat ze haar tranen moest onderdrukken. "I think you need to know this. You have to know whereat you're beginning. He doesn't love you at all. Well, if it goes like it was with me."
Roos begreep het niet. "Could you be more specific, Olivia?"
"It started at that Saturday night. After the concert. Just like he did with you, he took me to his hotelroom. We'd spend the night together. We watched a movie, kissed and cuddled. I thought he was into me. But he wasn't. When I saw him and I wanted to talk with him, he did like he didn't knew me. He totally ignored me, and now he still ignores me. He broke my heart. I don't want you to go through this also."
Ze kon het niet tegenhouden. Spontaan begonnen de tranen over haar wangen te rollen. Roos wist niet hoe ze hierop moest reageren. Aan de ene kant geloofde ze haar wel, maar het had zo echt geleken. Het voelde echt alsof Harry echt méér wilde zijn voor haar, dan enkel een idool.
Ze probeerde een soort van Olivia te troosten, maar wat kon ze eraan doen? Het is nu eenmaal gebeurd. Roos is een harde meid. Ze zal zich niet laten doen door een jongen. Ze wilde weten of hij echt zo in elkaar zat. Ze wilde het proberen. Let's give it a shot!

Ze was opnieuw aangekomen in het hotel. Op de tafel lag een briefje. Het moest wel van Emma zijn, want wat wie zou het anders kunnen gedaan hebben.

Roos,
Ik ben al naar huis. De treinen rijden elke dag.
Op 1 dagje zal het wel niet aankomen.
Ik vond het toch al niet meer leuk.
Hopelijk kun je je nog amuseren op je laatste dag zonder mij,
maar dat zal vast wel, want dat is al de hele week zo.
Bye, Em.


Het briefje was nogal kort. Zo kende ze Emma helemaal niet. Normaal gezien begonnen haar briefjes altijd met 'Hey Roosie' of 'Allowa amigo' of iets dergelijks, maar zeker niet zoals dit. Ze had haar vriendin inderdaad nogal verwaarloosd de laatste dagen. Maar ze genoot gewoon zo van Londen nu ze er eindelijk was. En thuis zal het ook al niet zo leuk zijn, nu ze een soort van ruzie heeft met haar beste vriendin. Misschien moest ze gewoon naar Londen komen wonen en in verloop van tijd bij Harry intrekken. Tenzij hij werkelijk zo in elkaar zit als Olivia beweerde...

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen