I•I 008
McGuiness zei op 18 maart 2012
Ohneeeeee, wat ongelooflijk zielig! Weetje, ik dacht net na over hoe ik zou reageren. Ik doe wel altijd heel sterk, maar ik begin al te janken om het minste of geringste. Op de een of andere manier denk ik dat ik dan niet zou huilen. Ik denk dat ik even geschokt zou kijken, en dan in shock mee naar voren gevoerd zou worden. Ik zou het pas die avond beseffen en me in slaap huilen. Dat denk ik...
Ik dnek zelf dat ik me sterk probeer te houden, en het moment dat ik alleen ben een traantje laat vallen, maar niet te veel anders (ik weet niet waarom) voel ik mezelf zo zwak en dat is juist het gene wat ik niet wil moest ik woorden gekozen worden. Denk ik, als ik mezelf ken tenminste...
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Reageer (2)
Ja óf dat hij die hele familielijn wou uitroeien maar dat nu blijkt dat H. nog bestaat en zelfs een normaal leven heeft geleid enz.....
1 decennium geledenIk zou niet huilen, ik huil nooit, ik zou eerder mijn kaken op elkaar zetten en het allemaal over me heen laten komen, meer zoals Gewain
Huh? Als ik het goed begrijp hadden ze dus iets afgesproken, waardoor alle erfgenamen/dochters/familieleden of wat dan ook nog meer, niet getrokken zouden kunnen worden, maar hebben ze dus precies haar vergeten, waardoor zij nu getrokken is en naar de spelen word gestuurd? Begrijp ik dat nu goed? Want ik word er niet zo blij van. Het zou namelijk betekenen dat zij gespaard had kunnen worden. Dat ze nooit die arena in gestuurd zou worden... Wow...
1 decennium geleden