Foto bij deel 7

'en waarom in deze meid zo blij als in het vragen mag' vroeg dagmar .
'niks hoor' zei in snel en ik starte de auto
'Merel heeft butterflyes in haar buikje hé hé' zei ze lachend.
'Dagmar hou op' zei ik met een glimlach
Ik zette de radio op en ineens begon 'One Thing'
Ik en dagmar zongen erop los!
Toen het liedje gedaan was lachte we en gaven we elkaar een knokelbox.
'Heej dagmar je weet toch dat Zayn bijna jarig is hé ?' vroeg ik aan haar die plots recht schoot .
'euum nee , hoe weet jij dat' vroeg ze .
'eum ik wou wat meer te weten komen over Niall en de band en ik ben ze gaan opzoeken op wikipedia en daar stond dat zayn op 12 januari 20 wordt' zei ik en stapte uit de auto.
'maar dat is al over 6dagen' roept ze en ze begint te ijsberen .
'rustig dagmar bel Niall om te vragen of ze al iets hebben gepland zo niet zal ik wel helpen plannen oké ?' zei ik nog als laatst en ging naar binnen.
'oke ik zal is bellen eh.'
*Dagmar zoekt het nr van Niall.

'Met Niall'
'Heej Niall Dagmar hier'
'ooh heej Dagmar'
'Niall ik heb een vraag'
'stel maar'
'wat gaan jullie doen met Zayn zijn verjaardag?'
'uum wij dachten eerst te gaan paintballen en daarna naar de londen eye te gaan en wat te eten, hoezo?'
'omdat ik niet weet wat ik wil doen voor zijn verjaardag '
'ooh maar jullie mogen mee hoor , alleen weet ik niet of paintbal wel iets voor jullie is'
'jawel hoor , wij zijn geen watjes.'
Niall lachten en zei oke.

'we wachten jullie op aan ons huis,oke?'
'super! ik zie jullie dan , bye !' 'bye' zei Niall nog snel voordat Dagmar ophangde.
'en?'vroeg ik nieuwschierig. 'we gaan paintballen en dan naar de Londe eye'
'owwyeah,da word weer plezant' roepte ik .
'hahaha altijd he nichtje!' antwoorde Dagmar.
het werd al laat en gingen naar boven.Dagmar legde haar gsm op het nachtkastje en ging zich omkleden in de badkamer. opeens hoorde ik haar gsm bibberen,het was Zayn die een berigtje stuurde.Ik roepte Dagmar en ze kwam als een raar iemand aan gehuppeld. 'waaaaaaaaat? ' vroeg ze met een zagende stem. 'Zayn heeft je een smsje gestuurt' 'OMYGAAAWD AAAA! ' roepte ze door het hele huis.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen