HET ZAL JE OOK MAAR NET GEBEUREN! Zit je lekker te computeren en dan komt je zus binnen: ' Dana ik heb je hulp nodig!' Jep, helemaal in de stress en het erge: volgens mij maakt ze een grapje! ze gaf me een papiertje met daar op een heel verhaal over onzichtbaarheid krachten tegen gaan! NO WAY! onzichtbaar? HAHAHAH! Ze begon over Teera, JA, tuurlijk, Teera wordt onzichtbaar! Dat dacht ik eerst maar toen heeft ze het uitgelegd, Sven als kerstman, Binnen komen bij de chill-avond, welke ze niet zeker wist, ons optreden, en natuurlijk de Jayz loves haar truc! Het werd me allemaal duidelijk gemaakt, en het belangrijkste was de eerste keer dat ze onzichtbaar werd, toen Nikita zo bang werd, nu, moet ik haar gaan helpen? Ja, Nikita zegt: ' Je helpt niet mij maar Teera!' volgens mij vind Teera het best zo! Maar toen hoorde ik over het gesprek met de man, en ik dacht: Help! Ik zal moeten helpen, inderdaad voor Teera! Dus ik haal alles wat we moeten hebben en Nikita gaat Teera over halen te komen, voor een spel or something! Echt hoor, Teera, ik wil jou zijn! Ik wil ook kunnen hersenspoelen, maar dat mislukte experiment? Dat hoeft niet...

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen