Gevaarlijk nieuws in het ziekenhuis
Scooter krijgt een telefoontje van de politie over de situatie en een mogelijke moordenaar!
In het ziekenhuis loopt Scooter ijsberend door de gang. Momenteel is hij even niet aan de telefoon. Heel de tijd wordt hij gebeld met vragen hoe het met Justin gaat en allerlei vragen over het ongeluk. Ook heeft hij al kort met de politie gesproken over het ongeluk en de bus die de auto van Justin had aangereden. In de kamer waar Justin momenteel ligt, zit Paris aan het bed van Justin. Justin was binnengebracht en zodra hij op het bed was gaan liggen, is hij in slaap gevallen. Op de gang komt een docter aanlopen en wanneer deze de kamer in gaat, loopt Scooter er direct achteraan. Paris gaat ook meteen staan en is minder bezorgt, wanneer ze ziet dat de doctor een glimlach op zijn gezicht heeft.
"Nothing to worry about, miss Bieber," zegt de doctor.
Paris probeert ook te glimlachen en vraagt: "Is he going to be fine?"
"It was a hard blast and off course the clash he made, when he fell out of the car," de doctor voelt even de hartslag van Justin met zijn stethoscoop. Dsn glimlacht hij.
"These wounds will heal in a week or two. The real bad thing that will stay was the shock."
Paris glimlacht en bedankt de doctor. De doctor zegt dat Justin weer naar huis mag als hij wakker wordt. Dan gaat hij weer.
Scooter komt dan naast Paris staan en glimlacht.
"He is going to be fine."
Paris en Scooter kijken beide met een trotse glimlach naar Jusitn.
Maar dan draat Paris haar hoofd naar Scooter. Ze heeft toch weer een trieste blik.
"Who were those people in that van?"
Scooter schudt langzaam zijn hoofd.
"Paparazzi?"
Paris blijft kijken naar Scooter en dan draait hij ook zijn hoofd naar haar.
"What?" vraagt ze.
Paris kijkt even naar Justin en dan terug naar Scooter.
"What if it was their purpose to hurt Justin?"
Scooter kijkt ook even terug naar Justin.
"He will need a new bodyguard. You wish someone more specialized in these situations?"
Paris knikt en gaat dan weer zitten. Ze pakt Justin's hand vast en vrijft erover heen.
Dan gaat de telefoon van Scooter. Hij loopt even de gang op en daar pakt hij de telefoon op.
"Hello, Scooter Braun speaking," zegt Scooter, wanner hij uit het raam van het ziekehuis kijkt.
Aan de andere kant van de lijn zegt een vrouwenstem:
"Hello mister Braun, I am officer Lesley Watts of the Chicago policedepartment. I am calling you because of the incident earlier this evening."
Scooter kijkt even de kamer van Justin in en heeft zijn blik op volle concentratie staan.
"Yes, do you have any news on the van that hit the car?" vraagt Scooter.
"Indeed, we found the van parked just outside a warehouse."
"Did you arrest them?" vraagt Scooter meteen of vlugge toon.
Lesley is even stil en vertelt: "The agents that went inside found a man dead, probably the driver. There is no sign of the other one."
Scooter is ook even stil. Wat is hier aan de hand?! Is het dan toch zo dat wat Paris denkt echt aan de hand is? Wil iemand Justin dood hebben? Scooter weet momenteel niet wat hij moet denken. Alles spookt door zijn hoofd.
"Is it possible someone wants Justin dead?" vraagt hij dan aan Lesley.
"There is always a possibility. Murderers work in misterious ways."
Scooter schudt even zijn hoofd en bedankt Lesley dan.
"You're welcome," zegt Lesley, "We will keep you in touch of the investigation."
Scooter bedankt Lesley en legt de telefoon weer neer. Hij loopt dan naar de deuropening en leunt tegen de houten binnenkant.
Hij kijkt met een toch wat triest en bezorgt gezicht naar Justin. Ze hebben het dan dus echt op hem gemunt, maar waarom?
Paris kijkt dan om naar Scooter en ziet zijn bezorgdheid. Meteen staat ze op en loopt naar Scooter.
"What's wrong Scooter?" vraagt ze in lichte paniek.
"Scooter slikt even: "I just got a phonecall from the Chicago Police."
Paris haar ogen worden groter en vraagt wat er is.
"They strongly believe that they tried to kill Justin."
Paris houdt meteen haar hand voor haar mond en langzaam komen er tranen in haar ogen te staan.
Scooter legt dan het verhaal uit dat de politie het busje had gevonden en dat de chauffeur dood in het warenhuis is aangetroffen.
"What must we do?" vraagt Paris.
Scooter schudt zijn hoofd en zegt dat hij het ook niet weet.
Beide lopen dan naar Justin en zien dat hij nog steeds slaapt. Het doet hen beide pijn om hem zo te zien.
Iets later zitten zowel Scooter als Paris nog bij Justin aan bed, wanneer er zachtjes op de deur wordt geklopt.
Beide kijken ze op en hebben allebei een verwarde blik in hun gezicht. Er staat een dame in politieuniform in de deuropening en ze heeft een trieste glimlach. Scooter is in eerste instantie gecharmeerd van haar mooie uiterlijk. Scooter en Paris staan op en de dame stapt naar binnen. "Scooter? Miss Bieber?" vraagt ze.
De twee knikken en Scooter vraagt doortrapt: "Lesley Watts?"
Lesley knikt: "Yes that is me. How is Justin doing?"
Paris geeft ook een kleine glimlach: "He is going to be fine."
Lesly knikt dan ook en vertelt dat ze er achter zijn gekomen wie de mogelijke moordenaar kan zijn.
"How bad could that be?" vraagt Paris meteen.
Lesley kijkt begrijpend, maar zegt dan toch dat ze dit graag op het politiebureau wil uitleggen.
"Justin can come with us, as soon as he wakes up." zegt Scooter.
Op dat moment horen Paris en Scooter achter zich wat bewegen.
"Where can I go to?" vraagt Justin met een schorre stem.
Paris gaat gelijk naar haar zoon toe en vertelt hoe blij ze is om hem weer wakker te zien.
Justin probeert ook te glimlachen, maar zijn gezicht doet nog wel erg veel pijn.
Lesley en Scooter komen ook dichterbij.
"You look like shit, buddy." zegt Scooter.
Justin lacht zachtjes, maar trekt dan weer een pijnlijk gezicht.
Scooter draait dan naar Lesley en vraagt of hij alleen ook mee kan naar het bureau. Lesley knikt dan en zegt dat het goed is.
"However there some important things we need to discuss about the safety of Justin."
Scooter knikt en zegt dat hij morgen terug zal komen. Het is ondertussen middernacht geworden en ook hij en Paris zijn aardig moe geworden van de hele situatie.
Lesley knikt begrijpend en verlaat dan de kamer.
Er zijn nog geen reacties.