I love you more than "just friends". - Ziam Mayne
Wanneer Zayn en Liam hun huis binnen gaan en hun jassen op de kapstok hangen en hun schoenen uitschoppen op de mat, lopen ze door naar de keuken waar ze elk een glas uit de servieskast pakken en die vullen met het koude water dat uit de kraan stroomt.
Liam leunt met zijn kont tegen het aanrecht aan en neemt een slok van het water terwijl hij naar Zayn kijkt, die het zelfde doet. Voor een lange tijd staart hij naar Zayn totdat zijn zicht wazig wordt en hij daardoor even met zijn wimpers knippert.
Een glimlach vormt op zijn lippen als Zayn Liam naar hem ziet staren en hij geeft hem een knipoog. Zayn kijkt lachend toe hoe Liams wangen rood kleuren en zijn blik van hem weg trekt. Zayn gooit het kleine beetje water wat nog in zijn glas zat weg in de gootsteen, knijpt zachtjes in Liams wang en loopt vervolgens de keuken uit.
Liam blijft alleen in de keuken achter en blaast de zuurstof uit die hij al de hele tijd in had gehouden toen Zayn nog geen twee meter voor hem stond. Met zijn handpalen leunend op de rand van het aanrecht, buigt Liam voorover over het aanrecht heen en kijkt naar buiten waar hij twee jongens hand in hand langs het huis ziet lopen. Liam glimlacht, en kijkt de twee jongens na. Er borrelt een kriebelend gevoel op in zijn maag, terwijl hij er over nadenkt hoe hij zich zou voelen als hij zo met Zayn over straat zou lopen.
Zodra de jongens uit het zicht zijn draait Liam zich om en loopt de keuken uit naar de woonkamer, waar Zayn gestrekt op de bank ligt. Wanneer Liam dichter naar Zayn toe loopt ziet hij hoe Zayn met zijn armen strak over zijn torso geklemd ligt te slapen. Liam knielt bij Zayns hoofd neer op zijn knieën en strijkt met zijn vingers door de zwarte haren die met gel tot een kuif gevormd is.
Zijn hart klopt in zijn keel terwijl Liam, nadat hij Zayn een vlinderlicht kusje op zijn voorhoofd heeft gegeven, toekijkt hoe Zayn zachtjes murmelt en zijn ogen even stijf dichtknijpt. Liam haalt opgelucht adem als Zayn doorslaapt en zachtjes smakt in zijn slaap. Zuchtend staat Liam op en loopt de woonkamer uit, de trap op naar boven. Met een zwaai opent Liam de deur van zijn slaapkamer en doet hem dan weer zachtjes dicht, hij loopt naar zijn tweepersoons bed en gaat op de rand van het voeteneinde zitten met zijn hoofd in zijn handen.
Na een paar minuten peinzend voor zich uit te hebben gestaard laat Liam zich achterover op zijn rug vallen en legt zijn handen onder zijn hoofd en staart naar het witte plafond. Dan kruipt Liam verder op het bed, gaat in een foetus houding op zijn zij liggen en staart naar de muur voor zich waar een afbeelding van hem en Zayn samen op geschilderd is. Liam krijgt een glimlach op zijn mond als hij terug denkt aan toen het geschilderd werd. Zayn heeft ook en muurschildering van hen beide op zijn muur. Het was leuk in het begin, maar nu is het voor Liam een pijnlijk iets om naar te kijken omdat hij weet dat het moeilijk is om zijn gevoelens voor Zayn te kunnen verbergen, en aangezien ze samen in één huis wonen, maakt dat het er niet gemakkelijker op.
Geluidloos rolt er een enkele traan over Liam wang en hij doet geen moeite om die weg te vegen aangezien er meerdere volgen. Liam sluit zijn ogen en haalt schokkerig adem, hij slaat zijn armen om zijn benen heen en drukt zijn gezicht tegen zijn knieën aan.
‘It's hard to love someone when you know that, that someone doesn't love you back the same way’
Reageer (2)
awh, arme Li..
1 decennium geleden<3
1 decennium geleden