You don't have to be the perfect one. Be the right one.

Zaterdag 21 oktober 2006


~ Bill Kaulitz

Tom heeft me vanmiddag zo over gekregen dat ik mee ga naar Dirk. Ik ben na school weleens kort bij hem geweest, maar nog niet in het weekend. Ik weet niet goed wat ik van hem moet vinden, maar Tom kan het er goed mee vinden. Hij zegt, dat als we met hem bevriend zijn, we ons geen zorgen meer hoeven te maken over het pesten. Dat we dan niet meer gepest zullen worden. Al is het tot nu toe nog bijna nooit voorgekomen dat iemand iets naars tegen ons zei. Ja, af en toe iemand die onze muziek niet mooi vindt. Maar het is bij lange na niet zo erg als vroeger. Misschien begin ik school wel een beetje leuk te vinden zelfs. Niet de lessen natuurlijk, maar het onder de mensen zijn.
‘He gozer,’ begroet Tom hem en geeft hem een boks. Ik glimlach flauwtjes als Dirk me naar binnen laat.
'Wat wil je vandaag gaan doen?’ vraagt Tom als we boven zitten. Dirk haalt zijn schouders op. 'We kunnen buiten rondlopen en dan zien we wel.’ Tom grijnst breed en knikt. Ik haal mijn schouders op. Het maakt mij allemaal niet zoveel uit. Ik ben allang blij dat ik niet alleen thuis zit. Gordon en mam gingen naar een vriendin van mam. Vanavond gaan we met z`n vier uit eten.

Laten jullie reacties en kudo`s achter? <3

Reageer (6)

  • Aslansdaughter

    snel verder!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    nieuwe abo!!!!(Y)

    1 decennium geleden
  • ICEaddiction

    Als Tom maar niet mee gaat pesten!

    1 decennium geleden
  • TomxMydrug

    Mooi!
    Snel verder <3

    1 decennium geleden
  • AngelicPower

    Snel verder!!(Y)

    1 decennium geleden
  • jerasu

    Snel verder =)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen