Het zonnetje schijnt in Los Angeles en ik loop door het park met mijn beste vriendin Chloe. ''Ik hou van de zomer'' Zegt Chloe. ''Wie houdt er nou niet van?'' Chloe en ik worden morgen allebei 19, en daarom geven we morgen een feest. We kennen elkaar al een hele tijd, vroeger woonden we namelijk allebei in New York maar toen is Chloe naar LA verhuisd om daar te gaan studeren. Ik ben in New York gebleven en studeer daar nu journalistiek.

Na een tijdje in het park te hebben rondgehangen lopen we terug naar Chloe's huis. ''Chloe!'' Roept een jongensstem achter ons. ''Joe!'' Zegt Chloe blij. Wie is dat nou weer?? Ik kijk de jongen even aan. ''Ik ben Joe'' Zegt hij alsof hij mijn gedachten kon lezen. Hij steekt zijn hand naar me uit en glimlacht vriendelijk. Nooit verwacht dat hij zich gelijk aan me zou voorstellen.''Ik ben Lucy'' En ik schud zijn hand. ''Ooh jij bent degene waarmee Chloe morgen het feest geeft! Ben je hier nieuw? Ik heb je namelijk nog nooit eerder gezien'' Vraagt hij. ''Niet echt, ik ben hier alleen voor deze zomer'' Zeg ik. ''Joe, ik zie je morgen op het feest want we moeten nu echt gaan om de laatste dingen te regelen'' Zegt Chloe opeens. ''Oke dan, doei'' Joe knipoogt naar me en loopt een andere straat in. ''Hoe ken jij hem?'' vraag ik aan Chloe. ''Ken jij Joe Jonas niet dan?'' vraagt ze. ''Ooh, van de Jonas Brothers!'' Oke ik had moeten weten dat hij dat was, niet dat ik echt fan ben ofzo maar ik luisterde vroeger wel naar sommige liedjes. ''Ja, en ik ken hem gewoon via vrienden. Hij woont hier in de buurt''

''Gefeliciteerd!'' Zegt Chloe als ik de volgende ochtend naar beneden kom. ''Jij ook!'' Zeg ik en ik geef haar een cadeau. ''Die wilde ik altijd al hebben!'' Zegt Chloe wanneer ze haar cadeau, een ray-ban zonnebril, ziet. ''Haha weet ik'' ''Jouw cadeau komt op je feest'' Zegt Chloe met een grijns op haar gezicht. ''Oke, ben benieuwd''

Het is 5 uur en het feest begint eindelijk. Er zijn al een stuk of 10 mensen, en volgens Chloe komen er nog meer. We zitten met z'n alleen in de tuin en een paar mensen zwemmen in Chloe's zwembad. De bel gaat weer. ''Doe jij nu maar een keer open'' zegt Chloe. Ik loop naar de gang en doe de deur open. ''Hey!'' Zegt Joe. ''Hi'' Hij loopt naar binnen. ''Gefeliciteerd!'' Zegt hij terwijl hij me een knuffel geeft. ''Dankje!'' Joe is echt aardig, ik ken hem pas net maar ik heb een vertrouwd gevoel bij hem. ''Kom dan gaan we naar de tuin waar iedereen zit'' Zeg ik. Ik begin er heen te lopen en voel opeens Joe's armen om me heen. ''Wat?'' Ik kijk verbaasd en voor ik het weet heeft Joe me opgetild. ''Hee laat me los!'' Zeg ik lachend. ''Ja straks'' Hij loopt de tuin met me in, en iedereen kijkt inmiddels naar ons. ''Oke, nu laat ik je maar los denk ik'' Zegt hij grijnzend. Ik kijk naar beneden en zie dat ik boven het zwembad hang. ''Nee niet doen!'' Roep ik. Maar het is al te laat, voor ik het weet zit ik in het water. ''Grappig hoor, je hebt geluk dat ik mijn bikini aan heb en mijn kleren dus niet nat zijn.'' Zeg ik tegen hem. ''Haha ik vond het wel leuk'' Zegt hij, en hij trekt zijn shirt uit waarna hij het water in springt. ''Verassing!'' Roept Chloe tegen mij. Ze houdt een gitaar in de lucht. ''Wat? Voor mij?'' Ik kijk verbaasd. ''Ja, je hebt zojuist een gitaar gekregen met lessen van Joe'' Zegt ze. ''Vandaar dat ik in het zwembad ben gegooid door hem?'' vraag ik. ''Dat was mijn idee'' zegt Joe lachend.

Reageer (2)

  • WineDadYoongi

    Het is echt niet slecht hoor, verder :)

    1 decennium geleden
  • JessyJonas

    Haha snel verder!!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen