O69
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Reageer (18)
Ik heb medelijden met haar(niet met serena)
1 decennium geledenSnel verder <3
Snel verder ps 1D was supper goed!!
1 decennium geledensnel verder!!!!!!!
1 decennium geledenik moet weten wat er gaat gebeuren!!
please ga snel verder!!
haha ik ging het ook kijken..
1 decennium geledenmijn broertjes, ouders en een vriend van mijn broertjes zaten erbij...
ik zag One Direction..
ik gilde..
mijn armen begonnen haast vanzelf spastisch te doen ;P...
de afstandsbediening viel van de bank...
hij viel uit elkaar...
de batterijen waren onvindbaar...
oeii dat was best wel genant...
maar oke.
xx(H)me
heb het gezien, waren net thuis van eten bij familie en toen ging de tv aan en toen kwam lieke van lexmond net op. en daarna 1d. lag het aan mij of was harry een beetje schor? maar wel echt vet leuk, vette jaloezie kwam omhoog als ik naar de meiden keek die ze aanraakten... whaha. maar leuk deeltje, eindelijk snapt myra wrrm kai STOM is!! zeg je nog wel ff een keertje wat er precies in het sms'je stond?
1 decennium geledensupersnel weer verder plzz! weetje wat, ik heb een idee/voorstel. ik ga nu douchen, en als ik dan terug kom staat het volgende hoofdstukje online, oke?
als je dat zou doen zou echt zooooo gaaf zijn, WIL gewoon verderlezen!! xx