De eerste indruk was: Dit is cool, mijn beste vriendin kan onzichtbaar worden en ik weet er alles van! Nou, mooi niet! In de hoop dat ik niet werd gespioneerd heb ik de problemen genoteerd waarvan ik niet wist of het kon of niet en de dingen die niet konden of waar ik al achter ben hier de top 10:

1. stelen- mag dus absoluut niet
2. zorgen voor het feit dat iemand veel geld heeft- onverklaarbaar, maar opgezocht en schijnt te mogen!
3. iemand hypnotiseren en zodanig zorgen dat hij cadeaus koopt die een fortuin kosten!- het bleek te mogen, ben niet zeker of het slim is!
4. alles in je voordeel te steken- het is niet verboden maar word egoïstisch aan gekeken!
5. iemand hypnotiseren zonder enige ervaring- heel dom maar als het fout gaat eigen schuld!
6. ontzichtbaar worden en mensen stalken- als je gesnapt word heb je problemen
7. ergens inbreken door middel van overal naar binnen gaan- niet het beste om te doen maar ik ben er nog niet achter of dat mag
8. overdag mensen hersenspoelen- (geen flauw benul of dat nu wel echt is gebeurt!) Absoluut niet toegestaan! Veel te gevaarlijk en daar bij bijna onmogelijk(denk niet dat dit is gebeurt...)
9. (perongeluk) ontzichtbaar worden voor de ogen van alle anderen- Je verraad je geheim dus is het dom!
10. iemand hersenspoelen en dusdanig verliefd maken op jou- ik wil deze heel graag weten!

nou, tot vanmiddag was ik achter die laatste nog niet gekomen, en dat was ook niet gebeurt als ik alleen het internet had! Ik ging even een pauze houden, dus ging ik naar de winkel voor wat chocolade! Tja, ik moet iemand tegen komen, die ik niet ken, die tegen me gaat praten, en die alles tenminste eerlijk tegen me verteld, eerlijk, ook al heel... tja...:

' Nikita, vriendin van Teera, een van mijn mislukte experimenten! De enige die van haar geheim af weet zijn wij twee! Maar jij bent de gene die in vertrouwen is genomen of zelf heeft in gelegd! dus is het de bedoeling dat jij haar uit de slechte krachten houd... je doet je werk niet heel erg goed, he? Aangezien je haar haar gang laat gaan wat betreft Jaaiz!'
' Meneer, ten eerste, wie bent u? ten tweede, het is Jayz, en ten derde, ik wist niet zeker of het kon of niet, ik zal haar stoppen!'
' Je had moeten zorgen dat ze niet eens kon beginnen!' roept de man, ' Nu zal je hulp van iemand moeten krijgen, het liefst iemand die veel verschil maakt, en dankzij jezelf is Jayz, de meest belangrijke persoon, geen optie!'
' Euuuh, haar familie! Dat is toch...'
' Veel te riskant, die zullen je gek verklaren of de vertrouwen in haar kwijt raken, daarbij houden de experimenten niet echt van... ouders die dit geheim weten, omdat ze meestal vaak de schuld krijgen, van alles!'
' Wie dan? Ben ik geen vriendin?'
' Een is niet genoeg!'
' Wie dan?'
' Dat is jou probleem!'
' Trouwens experiment he? Hoezo mislukt experiment? Waarom is Teera zo?'
' Het was mijn ovegrootvader een misverstand!'
' Teer is...'
' ja! Het moet zijn dat haar opa of oma het ook heeft!'
' Leg uit!'
' Ooit probeerde mijn opa door middel van pillen de kracht der onzichtbaarheid te ontdekken, omdat hij nog aan het proeven was en er mee door wou gaan, moesten we mensen proeven, uiteindelijk is het gelukt, maar er zijn ook mislukte experimenten, en zelfs onze beste modellen hebben een 'bad side'! Je vriendin heeft nog geluk, ze is het goede experiment, de mislukte zijn er veel erger aan toe en kunnen het niet in hun macht houden, worden elk moment zomaar onzichtbaar! Verschijnen hebben ze ook niet in hun macht! Other way, haar opa of oma heeft het ook, dat moet, het gaat over van oma op kleindochter en zo door!'
' Wat moet ik nu doen?'
' Daar heen kijken!' de man wijst een kant op en ik kijk er naar, niks te zien, ik kijk terug, maar de man is weg, ik kijk naar het blaadje in mijn hand, JA! Ik ga er mee naar Dana!

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen