Don't waste time so give it a moment.
~`Zayn Malik.

We kwam aan op de plaats van bestemming; een grote school in het noorden van Engeland. We deden voor de zekerheid onze vermommingen aan want we wilde de verassing van ons optreden niet verpesten, omdat de lokalen uitzicht hadden op de parkeerplekken. Ik liep als derde samen met Niall uit het busje en liepen vlug naar binnen waar we vriendenlijk ontvangen werden door een Lerares die hier alles regelde we zagen het podium en ze verwees ons om daar achter te gaan zitten. We gingen in de make-up en we moesten gewoon allemaal weer lachen om Harry's gezicht, we hadden hem inmiddels al zo vaak gezien als zijn foundation opgemeerd werd maar het was gewoonweg geniaal. Toen we allemaal klaar waren kwamen er twee typische meisjes op ons af half gillend, half huilend van plezier. Het waren van die echte mijn vader is hier de rijkste en de baas dus doe wat wij zeggen meisjes. Iedereen keek elkaar om de beurt aan met opgetrokken wenkbrauwen, het was onze baan dus we gingen al hun vragen beantwoorden en 1000 x met hun op de foto want bij de ene foto zat een plukje haar verkeerd bij Courtney bij de volgende foto was een pukkel bij Madison teveel in beeld enzo verder. Nou ik werd helemaal gek totdat we ons klaar moesten maken, omdat het voorprogramma begon en die maar 1 song zouden spelen. Louis at zijn laatste wortel terwijl hij met volle mond aan mij vroeg wat we allemaal zouden gaan spelen. Ik antwoorde lachend terwijl ik me afvroeg of hij ooit manieren zou leren; What Makes You beautiful, I want en Same Mistakes het waren random nummers door niemand minder gekozen dan Madison en Courtney al vond ik I want inderdaad wel toepasselijk. We hoorden de laatste noten klinken van die band voor ons, en wachten op het sein dat we op mochten komen. We liepen allemaal relaxed het podium op en hoorden meer dan 100 meisjes onze namen roepen, het bleef een heerlijk gevoel lachend begonnen we met What makes you beautiful.


Binnen een paar hoofdstukken meer romantiek I promise, slaaplekker xo'

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen