Foto bij 2.5

Amy Fleming

" Is het goed als ik zo ga rijden door de bergen alleen ? " Vroeg ik aan mijn opa. Hij knikte en nam een slok van zijn koffie. De jongens keken mij begripvol aan. Blijkbaar snapte ze me, dat ik er even tussen uit wou. Ik pakte mijn bord en glas op en legde het in de keuken, waarna ik mijn hoed en jas aan deed. Toen ik naar de stallen liep hoorde ik een paar vogels. Ik zadelde Unique op en reed gelijk richting het bos, om via daar naar de bergen te gaan. Een lange rit, maar wel rustgevend. In gedachten verzonken reed ik weer terug naar onze ranche. Ik schrok van Unique die haar hoofd achterover gooide en hinnikte. Een truc met harde muziek op raasde langs mij heen. Mijn humeur veranderde gelijk. Woest trok ik de teugels iets strakker aan en spoorde Unique aan en reed achter de truc aan. " Wat voorn idioot rijd met harde muziek op en hoge snelheid langs een paard !? " Zei ik tegen de jongen die uit de truc stapte. Hij keek me kwaad " Leuk jou ook te ontmoeten. " snauwde hij. " Ik heet Ty. " Zei hij terwijl ik rondjes om hem heen bleef stappen en hem aan bleef kijken. " Wat doe je hier ? " Vroeg ik terwijl ik stopte, maar bleef hem aankijken. " Werken. " Mompelde hij. " Je kan hier niet roken. " Zei ik toen ik zag dat hij een sigaret op stak en een hijs wou nemen. " Whatever. " Zuchtend keek hij rond en deed zjin sigaret uit en stak hem weg. " Iemand schreef me, ene Marion . " " Mijn moeder. " Zei ik, terwijl ik keek naar het briefje keek wat hij net had gepakt, en in zijn handen had. " Ze is overleden bij een auto ongeluk een paar dagen geleden. " Mompelde ik. Hij draaide zich om en keek me aan..

" Dus, dit kind Ty Baldwin. Hij is op proeftijd. Wat heeft hij gedaan ? " Zei Louise verbaasd. " Ik zou het niet weten. " Zei opa, terwijl hij uit het raam bleef kijken. " Maar je moeder zei dat ze er een goed gevoel over had. " Zei mijn opa nog voordat hij wegliep..

" Wie is die jongen ? " Mompelde Louis. " I don't know. " Zuchtte ik terwijl ik naast hem ging zitten. " Hij zit hier voor zijn proeftijd, blijkbaar heeft hij iets gedaan wat niet mocht. " Mompelde Liam die blijkbaar had gehoord van Louise had gezegt. Ik knikte maar een beetje en staarde voor mij uit. " Hoe was je rit vanochtend eigenlijk ? " Ik keek naar Harry en glimlachte. " Goed, rustig. Totdat hij het verstoorde met zijn harde muziek, hij reed hard langs Unique ! Ze schrok er van ! " Zei ik, terwijl ik hem aan keek. Hij schudde zijn hoofd en legde zijn hand op zijn wang. " Wat gaan we vandaag doen ? " " Wat willen jullie vandaag doen ? " Vroeg Lou aan hen. De deur ging open en ging ook weer met een klap dicht. " Ik weet niet wie hij is, maar ik weet wel dat hij niet goed is. " Zei opa, terwijl hij een bak koffie inschonk. Niemand schonk aandacht aan hem, wat hem blijkbaar frustreerde. Ik stond op van mijn stoel en liep richting de stallen. Kijken hoe het met Spartan was.. Toen ik had gezien hoe hij had gereageerd bij Scott en Opa, hij bleef maar steigeren. Hij had er een trauma aan over gehouden dat de trailer was omgevallen, en hij in die kleine ruimte had gezeten. " Hé boy. " Zei ik, terwijl ik hem aan bleef kijken. Hij schrok ervan en steigerde. Ik schrok ervan en nam een paar stappen achteruit. " Rustig, het is goed. " Mompelde ik, ik bleef hem aan kijken. Hopend hem rustig te krijgen, omdat hij nogal in paniek was. Hij bleef maar paniekerig steigeren, terwijl ik gewoon toekeek. " Fine. " Mompelde ik en liep de stal uit, richting mijn zus' haar kantoor. Ze had een paar papieren in haar hand en zag dat ze er een paar aan het lezen was. " Waar kijk je naar ? " Vroeg ik haar. " Vanalles. " Zei ze, terwijl ze me aan keek. " Mam was zo ongeorganiseerd, ik weet niet waar ik moet beginnen. " Zei ze gefrustreerd, terwijl ze ging zitten. " Je moet het niet. " " Jawel, dat moet ik wel. " Zei ze als weerwoord. " Je gaat toch weer naar New-York toe, je vriendje is daar. Je werkt toch met hem, waarom zou je dan hier blijven ? " Ze gooide haar pen neer en keek me aan. " Amy, ik ga niet alleen voor hem terug naar New-York, maar omdat ik daar woon, ik werk daar. " " Waarom doe je dit dan !? " " Omdat iemand het moet doen. " Zei ze zuchtend, terwijl ze weer verder ging met de papieren lezen, waarschijnlijk rekeningen. Ik bleef haar nog even aan kijken, maar ze bleef maar door lezen. " Ik moet de paarden voeren. " Zei ik, en draaide me om - om de paarden te gaan voeren..

--

Op dit hoofdstuk hebben veel van jullie gewacht ^^. Ik ben echt blij met dit weer, behalve dat mijn laptop kapot is, anders kon ik in de zon voor jullie vooruit schrijven :c. Nja reacties ^^ ? Oh trouwens je mag me wel op ping toevoegen: 22BED36E of follow me op twitter; @mylifeaslisanne ^^.

Reageer (3)

  • OpenOcean

    TYYYYYYYYYYYYYYY! ;D

    En nu ga ik verder lezen (:

    1 decennium geleden
  • Maxiime

    HELL YEH TY ERIN WOEHOEHOEHOEHOEHOEHOEHOEHOEHOE.
    Jehj.

    1 decennium geleden
  • Roxanne23

    snel verder

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen