Foto bij 2.

Close Your eyes. Clear your heart. Let it go.
~`Cloe

Cloe opschieten! Ik zuchtte maar liep toch samen met Lauren en Keira naar de hal toe waar we allemaal heen moesten komen. Het was al aardig vol aan het lopen dus we sloten achteraan, we konden alles nog prima zien. Na 5 minuten wachten kwam de directeur met zijn woordje ik luisterde niet want het ging allemaal over de verjaardag van Madison en Courtney die 16 werden blablabla.. Het laatste hoorde ik weer wel; One Direction kwam optreden maar eerst kwam nog een ander onbekend bandje nou dat laatste was al onverstaanbaar geworden want er was alleen nog maar een hoop gegil te horen waaronder van iemand naast mij: Lauren. Ja je snapt t al ze is een Directioner. Lau hou op zuchtte ik want een hoofdpijn begon te komen. Ik dacht terug aan de videoclip van What Makes You Beautiful die ze me hat laten zien met een grote glimlach vorige week. Ik moest toegeven ze konden zingen en zagen er niet verkeerd uit. Ik wachtte rustig af, nathan en james kwamen er bij staan en we luisterden aandachtig wat de directeur te zeggen had. We zouden een bandje krijgen waarmee we een foto met handtekening konden laten maken. Eerst kwam het onbekende bandje op en madison en Courtney begonnen glimlachend te zwaaien met hun té dure horloges. Waardoor de jongens van het bandje een raar gezicht naar elkaar trokken, nee ze vielen duidelijk niet voor dit soort meisjes, eindelijk dacht ik lachend. Madison en Courtney krijgen iedere jongen die ze willen; Nerd, voetballer, en alles ertussen. Het voorprogramma was wel oke maar ik wist dat One Direction meer in de smaak ging vallen. Lachend pakte ik mijn Iphone en antwoorde ik op Lauren; Ohmygosh One Direction komt gewoon op ónze school- Jajaja we weten het. Ik borg mijn iphone weer op en zag lauren geirriteerd naar me kijken. De Directeur kwam weer en kondigde One Direction aan; Iedereen begon zo hard te gillen dat ik erover nadacht om weg gaan samen met de jongens die zich hier totaal niet thuis voelden maar ik bleef toch staan omdat ik niks wilde missen van dit spectakel. Ik zag alle jongens ongemakkelijk staan naast hun vriendinnen die helemaal wild werden toen de doeken omhoog gingen.



Sorry een tijdje niks geschreven ik hoop dat jullie het me vergeven want ik ga nu weer veel schrijven. kus Patty

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen