Een klein stukje.
Ik voel me nog steeds niet helemaal top enzo en ik moet leren voor tentamenweek. (examenjaar rockt... -.-')
Maar ik voelde me ZO lullig tegenover jullie. Ik hoop dat jullie het een beetje een "leuk" stukje vinden.

MissE: wat is jouw grootste blunder?
Wat een leuke vraag... -.-'
Ik vond dus een jongen leuk, erg leuk en ik had een feest en hij was er ook. Ik had al een keer eerder in het algemeen tegen wat mensen gezegd dat ik wel zou willen kunnen hakken. Hij had net met een meisje staan zoenen en ik was een beetje verdrietig en probeerde niet te verdrietig te kijken, komt hij naar me toe: "Wilde je nou nog leren hakken?" Erg nice, heeft ie net met een meisje staan zoenen, komt ie doodleuk naar me toe om te vragen of ik nog wilde leren hakken. Ik zei ja en dat had ik nooit moeten doen, want de vloer was keiglad door de rookmachine. Dus viel ik. Hij hiel me overeind en ik heb de rest van de avond niet meer durven dansen.

Heel erg bedankt voor je vraag, nu weer iedereen wat voor een lomp geval ik ben. :)
Nee grapje, het was wel echt een leuke vraag.

Dus stuur maar vragen als je die hebt, dan beantwoord ik ze!

Dikke kus.

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (5)

  • skipAbeat

    go purly (panda en curly :D)

    1 decennium geleden
  • ReStyles

    Leuk !!!
    Bij elkaar maar wel eerst ruzie
    Vraag : 1. met wie van 1D zou je het liefst een relatie willen?
    2. Welk liedje van 1D vind je het leukst ?

    1 decennium geleden
  • LovingLilly

    VERDEEEEEEEEEEER!!!!!!!!!! _O__O__O__O__O_

    1 decennium geleden
  • Yestherday

    Super Mooi<3
    Je wilt niet weten hoe vaak ik een blunder heb gehad, ik heb er al te veel gemaakt in mijn leven, dus de meeste ben ik al vergeten:$
    1. Wat zou je doen, als je de loterij wint?
    2. Wat kies je een kip, een paard of een koe(gebaseerd hierop)
    3. Wat zou je doen als je onzichtbaar was?
    xox

    1 decennium geleden
  • hartje1D

    ze moeten wel weer bijelkaar komen!

    snel verder(H)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen