Foto bij deel 2

'ik rij hé , ik moet mijn nieuwe auto ooit is uitproberen ' zei ik tegen dagmar die al naar haar auto wou lopen .
we zijn gewoon om altijd met dagmar haar auto te rijden omdat zij die al langer heeft en ik heb net een nieuwe auto, een witte Range Rover.
Dagmar hielt het iets kleiner met een Mini Couper .
'oké' zei ze & kwam naar me toe .
we stapte in en reden richting het Stad.
we keken rond in een paar winkels en paste soms een kleedje maar we hadden nog steeds 'het kleedje' niet gevonden .
'MEREL MEREL MEREL ik heb de perfecte kleedjes gevonden !!' riep ze door de winkel , iedereen keek ons raar aan maar ging dan verder met shoppen .
'Dagmar niet zo hard man !' fluisterde ik.
'jaa en , kijk liever is naar deze kleedjes !' zei ze en ik keek naar de kleedjes en inderdaad ze waren echt heel mooi.
'alé hop passen' zei ik en ik duwde haar in een paskotje .
we komen allebij tegelijk de de kotjes uit en bekijken elkaar met groote ogen en open mond aan.
'DAGMAR BEN JIJ HET' vroeg ik en trekte aan haar wangen
'auww , jaa Merel ik ben het' zei ze en we schoten allebei in de lach
'Merel , je moet hem echt kopen je ziet er beeldig uit' zei dagmar met een grote glimlach.
'dankje Daggie en jij trouwens ook' zei ik terug en ik gaf haar een kuffel 'grote nicht ik ben blij dat je mee wou komen wonen in Londen' zei ik en trok een foto met dagmar haar iphone.
'ik ben blij dat ik mee mocht' zei ze en we kleede ons terug om en gingen naar de kassa .
'dat is dan 535 euro' zei de kasierster en ik betaalde , Dagmar betaalde ook nog snel en we gingen door .
'Nu nog Schoenen & accesoires !' zei ik en dagmar trok een preulipje 'wat is er daggie' vroeg ik alsof ik tegen een baby praatte.
'gaan we misschien eerst iets eten want ik stik van honger!' zei ze
'ja , ik eigelijk ook wel, naar waar gaan we ?' zei ik en ik keek rond
'ik ken hier geen restaurands Merel , jij ?' vroeg ze en ik dacht na
'NANDO'S!' riep ik
en weeral keek iedereen ons aan , ik denk dat ze ons hier snel gaan kennen
we besloten dan om naar nando's te gaan en daarna voort te gaan met shoppen
na het eten kwamen we aan bij een winkel vol met schoenen , mijn mond maakte een lichte 'O' vorm, zo mooi !
we keken wat rond en zagen alle merken Gucci , Dior , Channel.
na een tijd haden we gevonden wat we nodig hadden, en gingen we betalen
nu alleen nog accorires maar die hadden we al snel gevonden
elks een handtas , ketting , armbanden , ringen en een paar oorbellen .
met zakken in onze armen gingen we naar de auto en reden terug naar huis
we hadden geen zin om te koken dus bestelden we pizza.
even later zaten we samen in de zetel naar een programma te kijken van 'One Direction' we haden al is van gehoord maar we kenden hem eigelijk niet.
'Merel ik heb een idee' zei dagmar plots ' we slapen gewoon op de bank ik heb geen zin om naar boven te lopen' verteld ze me, en ze loopt naar de kast en pakt er 2 dekens uit en
even later vallen we samen op de bank in slaap !

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen