Foto bij Chapter 17.

Bedankt voor de reactie's! Bedankt aan de vast lezers, zonder jullie was ik zeker al gestopt haha! Stukje is geschreven in Lara pov. xxx

'Is er een speciale dame in jullie leven?' vraagt de presentatrice en ik zit op het puntje van mijn stoel. Sabrina en Tiffany kijken me met pretoogjes aan. Dit wordt mijn moment. 'Ik heb een vriendin' vertelt Max. 'Ik ook' zegt Siva. 'En jullie drie jongens?'. 'Ik heb ook een vriendin' zegt Jay en ik zie Sabrina verliefd naar het beeld kijken. Oh god, kotsmomentje. 'Ik ben single en ready to mingle' zegt Tom glimlachend. Mijn ogen vallen op Nathan als ik hem zie staren naar een plek naast de bank. 'En jij Nathan?' hoor ik de presentatrice nog een keer vragen. 'Ik.. euhm.. ik ben ook single' zegt hij twijfelend. 'Ook geen speciale dame die je wel ziet zitten?' vraagt ze aan Tom en Nathan. Tom schudt zijn hoofd en schenkt de presentatrice een glimlach. 'Euh nee niet echt' zegt Nathan lachend. Ik voel mijn hart breken. Alle kleine stukjes dwarrelen rond door mijn lichaam en ik voel tranen in mijn ogen opwellen. 'Dit was het Interview met The Wanted, jongens hartstikke bedankt'. Sabrina zet de TV uit en ik voel twee paar gespannen ogen in mijn zij branden. 'Gaat het?' vraagt Tiffany. Ik knik met een neppe glimlach. 'Tuurlijk gaat het, waarom moet ik ermee zitten?' zeg ik lachend. Ze kijken me allebei verslagen aan. 'Laar, ik weet wat je voor hem voelt. En het is oke om toe te geven dat het je pijn doet' zegt Sabrien en doet der arm om me heen. Ze wrijft over mijn rug als ik de tranen voel vloeien. 'Waarom ik?' fluister ik naar ze.

'Rustig aan, ze slaapt' hoor ik Sabrina fluisteren en voorzichtig open ik mijn ogen. Ik lig op de bank met twee dekens over me heen. Ik wrijf in mijn ogen en open ze volledig. 'Gaat het met je?' hoor ik iemand boven me vragen. Ik kijk op en kijk in de ogen van Tom. Ik knik mijn hoofd en probeer omhoog te komen. Hij wrijft met zijn hand over mijn wang en pakt daarna mijn hand vast. 'Je was flauwgevallen Laar' vertelt Sabrina als ik zie dat Jay er ook is. 'Ik voel me niet zo goed' mompel ik als ik het zweet over me rug voel lopen. 'Ik denk dat ik maar even ga liggen' zeg ik en loop richting mijn kamer. Zodra ik daar ben loop ik linea recta de badkamer in. Als ik in de spiegel kijk schrik ik van mezelf. Het meisje van vanmiddag is er niet. Het zelfverzekerde meisje die klaar was voor een nieuw leven is weer opzij gezet voor iemand anders. Het meisje dat ik nooit meer wou zijn.

'De jongens zijn er!' roept Sabrina naar boven zodra ik uit de douche stap. Ik doe mijn pyjama aan en vlucht naar beneden. Ik plof neer naast Max en leg mijn hoofd op zijn schouder. 'Waar is Nathan?' vraag ik voorzichtig. 'Die euhm komt zo' zegt Siva stotterend als hij met grote ogen naar Max kijkt. Op dat moment gaat de deurbel en Sabrina doet open. Nathan komt binnen lopen en achter hem loopt een meisje. 'Hey, ik wil jullie voorstellen aan Emily' zegt hij terwijl hij zijn hand naar het meisje uitrekt. Ik ga verbaasd omhoog zitten en kijk naar haar. Ze is prachtig. Lang bruin haar, mooie getinte huid, het perfecte meisje. 'Is dit je vriendin?' vraagt Sabrina glimlachend aan het meisje. Het meisje bloost en knikt der hoofd. 'En in het interview had je geen vriendin he' lacht Sabrina. Nathan glimlacht. 'De fans mogen het niet weten' lacht hij. Nog steeds kijk ik met open ogen naar het paar dat voor me staat. 'How about you give up babe, he'll never be yours' fluistert een stemmetje in mijn hoofd. Ik moet me er bij neer leggen. He's not mine to keep.

Reageer (7)

  • Zilvermuis

    awww zo zielig voor haar :(
    snel verder xx

    1 decennium geleden
  • Yongguk

    Aawww dat is echt zielig

    -komt dr knuffelen-

    Snel verder XX

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen